Vocal in de mix goed zo?

Ronaldoz

Ouwe rot
Liggen de vocals nu goed in de mix ofniet?
Het is een opzet.
Let niet op wat valse noten.
De kick en drums zijn sowieso te zacht.
T gaat om de combi van vocal en synth.

PS K heb nog een andere versie en die is meer transparant overall, maar die is wave en kan nu zo 1,2,3 niet omzetten naar MP3.

Attachments

• A23_7 MP3VERSION.mp3
    4,6 MB · Bekeken: 112
Laatst gewijzigd:
Lijkt nergens op naar mijn idee.. die vocal zit niet in de maat.. Dit is 3 x niks..

De maat van de vocal (tempo) loopt niet gelijk met de muziek die je eronder hebt geplakt...

Ik zou beginnen met de vocal een stuk zachter te zetten, want je hoort de muziek bijna niet meer op deze manier, en dan kan je hem nooit gelijktrekken omdat je het niet hoort..

Het feit dat je vraagt of hij goed loopt zegt eigenlijk al genoeg, als ie goedloopt hoor je dat meteen, dan twijfel je niet.

Als ik het zo hoor.. zijn de vocals te traag.. dat tempo moet iets omhoog om de beat bij te houden, of je beat moet iets omlaag om het gelijk te trekken..

Nog ff aan de slag dus!

aaah....FX overkill....te....veel....delay...ay....ay...ay. En verder ligt de vocal idd niet eens een beetje in de maat. Vaak ligt het laatste woord uit een zinnetje op de 4e tel...probeer daar eens iets mee.

edit: Je hoeft niet te knippen en plakken hoor....enkel wat stretchen....verder hoeft een vocal niet altijd op de 1 te beginnen....kan ook later...of eerder (opmaat)

Had het wel gedacht eigenlijk. :P
Is deze net zo beroerd?
http://soundcloud.com/luxic/a23-2
(Daar gaat wel iets goed mis hoor, maar goed..)
Op de vocals zat bij de eerste post nog extra fx.
Bij deze niet.
Dat op de maat ga ik fixen ga ik mee bezig.

Is het bv. nodig om de drums te gainen in volume?
Je ziet in de wave eigenlijk dat deze een stuk zachter staat dan de rest..
Ik vind dit stukje wel lekker klinken, maar in mindere mate wanneer de synth en kick erbij komen.

eigenlijk wel :P ik kan me dr niet zo goed op concentreren met die beats van je eronder...maar volgens mij begint deze dus met een opmaat...en ligt het woord days op de 1e tel

Ja het begint in de maat en later soms ook, maar vaker is de 1e tel niet in de maat en het gevolg ook niet. :P
Tis voor het eerst dat ik een vocal onder iets zet en dacht, klinkt nog best aardig - los van niet in de maat - maar ga me er eens goed op focussen.
Thanks voor de replys!
(Volgens mij is de vocal vooral te luid)

Back