Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vals als de pest.voor heel veel andere mensen dan bijvoorbeeld vals klinkt.
Ik bedoel natuurlijk dit![]()
Wat mij heel erg opvalt dat er vaak veel meer dynamiek in de oudere nummers zitten. En de nieuwere nummers veel meer compressed zijn. En als je dat na elkaar hoort de oudere nummers lekkerder klinken. dan de nieuwere nummers met veel compressie.Bij een paar had ik zoiets van, ja, dat hebben ze beter gedaan dan het origineel. Maar bij het overgrote deel was de nieuwe versie tenenkrommend.
Ja, de nieuwe versies spatten wat meer uit je speaker waar de originele rustig overkomen.Wat mij heel erg opvalt dat er vaak veel meer dynamiek in de oudere nummers zitten. En de nieuwere nummers veel meer compressed zijn. En als je dat na elkaar hoort de oudere nummers lekkerder klinken. dan de nieuwere nummers met veel compressie.
Ik hoorde van de week voor het eerst muziek van Angine de Poitrine, nadat ik de visuele hype al weken langs zag komen op de socials.
Nou, ik werd blij verrast want dat zijn gewoon zeer zeker skilled muzikanten die toevallig nu hun doorbrak mogen belevenhype of niet.
Er gebeurt in muzikaal opzicht genoeg bijzonders om mijn aandacht te trekken plus die idiote outfits zijn wel lachen (plus een skill om daar doorheen te kunnen werken!).
Ik hoorde van de week voor het eerst muziek van Angine de Poitrine, nadat ik de visuele hype al weken langs zag komen op de socials.
Nou, ik werd blij verrast want dat zijn gewoon zeer zeker skilled muzikanten die toevallig nu hun doorbrak mogen belevenhype of niet.
Er gebeurt in muzikaal opzicht genoeg bijzonders om mijn aandacht te trekken plus die idiote outfits zijn wel lachen (plus een skill om daar doorheen te kunnen werken!).