Maxikorg / Korg 800DV

Status
Please reply by conversation.

twenteric

Stamgast
Ik zoek er nog steeds eentje, ik heb al eerder een draadje gemaakt hierover maar deze is nu onoverzichtelijk geworden.

Hoeft niet mint te zijn, als ie maar 100% werkt.

Eric

wat wil je ervoor geven ?

ja was 1300 euro dus toch niet zo'n raar bedrag meer , voor een dv800 heden ten dagen, klaarblijkellijk.

ja was 1300 euro dus toch niet zo'n raar bedrag meer , voor een dv800 heden ten dagen, klaarblijkellijk.

Ze zijn vaak die prijs maar als handelaar kan je er maanden mee leuren....ze zijn wel gewild maar bij een selectief groepje. Ik heb er een verkocht aan Goldfrapp.

Ze zijn vaak die prijs maar als handelaar kan je er maanden mee leuren....ze zijn wel gewild maar bij een selectief groepje. Ik heb er een verkocht aan Goldfrapp.
inderdaad, de mijne staat al maanden op forum, begin zelf al te twijfelen of hij wel weg moet. enige reacties waren tav prijs die veeel te hoog zou zijn. maar dat valt volgens mij dus nogal mee. maar ja , nederlanders he..

inderdaad, de mijne staat al maanden op forum, begin zelf al te twijfelen of hij wel weg moet. enige reacties waren tav prijs die veeel te hoog zou zijn. maar dat valt volgens mij dus nogal mee. maar ja , nederlanders he..

Net even gezocht en zag hem staan.

Kwam overigens ook deze tegen https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=19475&highlight=korg+800dv, €750,- :P

Maar de jouwe is natuurlijk wel toppie neem ik aan.

Ik zal er eens over nadenken, €1175,- als laatst zichtbare vraagprijs?

Ik vind het een onwijs vet instrument....Hele mooie klank. Ik wil het gerust de Mini Moog van Korg noemen.

Net even gezocht en zag hem staan.

Kwam overigens ook deze tegen https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=19475&highlight=korg+800dv, €750,- :P

Maar de jouwe is natuurlijk wel toppie neem ik aan.

Ik zal er eens over nadenken, €1175,- als laatst zichtbare vraagprijs?

mist de tolex op bovenste metalen strip. verder technisch en optisch goed.
dacht 1200, maar het is al zolang geleden, zal hem er eens opnieuw opzetten.
moet zeggen dat ik er een beetje aan twijfelde om hem weg te doen, derhalve nog niet echt veel werk van gemaakt.

zal eens een fotoje maken, tolex is dat soort plakband dat op de buitenkant van bv flightcases zit. nu is de bovenste strip gewoon zwart metaal, daarvoor was het allemaal een soort donkerbruin/grijs , net als een stofje. is iets cosmetisch, ziet er niet echt slecht uit , valt eigenlijk niet zo op , en maakt verder technisch ook geen biet uit.
ben er daarom ook verder nooit mee aan de gang gegaan, maar voor de volledigheid en nav je opmerking over tiptop

Nog steeds zoek ik er eentje ........maandelijks schopje omhoog.

whoo
kocht de mijne nog van een respect..synth liefhebber/speler voor 550.-
das effe eenverdubeling en meer [on tha rise in] 5 jaar

zal eens een fotoje maken, tolex is dat soort plakband dat op de buitenkant van bv flightcases zit. nu is de bovenste strip gewoon zwart metaal, daarvoor was het allemaal een soort donkerbruin/grijs , net als een stofje. is iets cosmetisch, ziet er niet echt slecht uit , valt eigenlijk niet zo op , en maakt verder technisch ook geen biet uit.
ben er daarom ook verder nooit mee aan de gang gegaan, maar voor de volledigheid en nav je opmerking over tiptop

Is wel jammer vind die strip erg mooi...

Goh, ik heb er een in on-ge-loof-lijk nette staat, niks geen krassen e.d., inclusief tolex ;)
Ik word er wel nieuwsgierig van, wat de waarde nu zou zijn.
Niet dat ik 'm ooit weg wil doen trouwens; ik vind het een unieke bak !

Is wel jammer vind die strip erg mooi...

eigenlijk maakt of breekt ie de synth , inderdaad

ben ook wel benieuwd naar de waarde van "n /die tiptop-uitmuntendemint dv800. hoe zouden we daar achter kunnen komen inderdaad ?

Een instrument wat je echt lekker vind moet je in in mijn ogen niet weg doen, en al helemaal niet vanwege het geld.

Heb een Korg Delta overgenomen van een broer van me voor een relatief kleine prijs. Zou die wellicht kunnen verkopen voor meer. Maar daarmee heb ik niet die wel heel aparte sound terug.

Die Korg doe ik dus simpelweg niet weg. Ongeacht het commentaar op die simpele synth van wie dan ook. Hij speelt daarvoor te lekker, en klinkt nog lekkerder.

Status
Please reply by conversation.
Back