EWI

Aottens

Stamgast
Hallo,

Gisteren voor het eerst een Akai EWI in actie gezien, wow dat is vet. Ik ben zelf saxofoon speler, doe het nu al zo'n 11-12 jaar. Niet gek als je bedankt dat ik pas 19 ben. Nu ik sinds een jaar ook synth speel zou het natuurlijk geweldig zijn als ik dit wat kan combineren.

Ik ben dus op zoek naar een EWI, het liefst met midi zodat ik hem direct kan aansluiten op mijn dx7. Of een andere synth. Misschien mijn modular straks :) Kan iemand mij hier verder mee helpen? Ik heb al op het forum gezocht, met de zoekfunctie ja, en ik kon er vrij weinig recente info over vinden. Mocht iemand nog zo'n ding hebben liggen, dan heb ik interesse.

@snitch

Ja die had ik ook gevonden inderdaad, sorry dat ik dat niet vermeld had. Maar deze ligt toch enigszins boven mijn budget. 200 euro is toch wel de max, en ik denk/ weet zeker dat je dan naar occasions moet gaan kijken.

eerste hit bij zoeken op "ewi" op dit forum : https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=120582&highlight=ewi

weet niet waar jij gekeken hebt ??

Als je de Ewi echt super vind, waarom spaar je dan niet even door nog? Bedoel een echte sax is ook knijterduur, en je hebt 't over modular voor in de toekomst.. die zijn ook niet goedkoop.. vanwaar de haast? In de tijd dat je spaart wordt de misschien EWI ook langzaam iets goedkoper.

Deze EWI is al verkocht, had de verkoper gemaild. Jammer maar helaas

Laatst gewijzigd:
Back