MUSIK MESSE 24-27 MAART 2010

JohnDoe36

Gedeactiveerd account
Aangezien er binnenkort weer een nieuwe Musik Messe is open ik dit topic.

Mochten er veel mensen van synthforum en eventuele andere forums gaan...
Misschien is het dan een leuk idee om 1 grote bus te huren en allemaal hetzelfde hotel/bungalow park te boeken.
Kunnen we met ze allen s'avonds een leuk feestje bouwen om de volgende dag weer tussen die massa mensen en herrie te staan. :biertje:

Kun je niet, wil je niet, maar wel op de hoogte blijven van alle nieuwtjes?
Geef dan aan wat je graag wil weten zodat de mensen die wel gaan en tijd hebben dit kunnen posten. :okdan:

http://musik.messefrankfurt.com/frankfurt/en/besucher/willkommen.html

Laatst gewijzigd:
Ik ben er dit jaar ook weer bij, alleen liever niet op zaterdag (want dat komt me slecht uit)
Weet iemand hoe het werkt als je je aanmeldt voor donderdag of vrijdag ?
Moet je dan aantonen dat je een bedrijf hebt voordat je zo'n kaart krijgt ?

Ik ben er dit jaar ook weer bij, alleen liever niet op zaterdag (want dat komt me slecht uit)
Weet iemand hoe het werkt als je je aanmeldt voor donderdag of vrijdag ?
Moet je dan aantonen dat je een bedrijf hebt voordat je zo'n kaart krijgt ?
Kaarten zijn alleen nog on-line met een creditcard te koop.
Moet je wel een bedrijf met KvK nummer opgeven.
Geen idee wat er gebeurd als je dat niet doet.
Vroeger in de voorverkoop ging men er hier in Nederland vanuit dat als je bereid bent 600 km te reizen dat je wel professioneel moest zijn :)

Ga op wat onderzoek uit...

Wout

Kaarten zijn alleen nog on-line met een creditcard te koop.
Moet je wel een bedrijf met KvK nummer opgeven.
Geen idee wat er gebeurd als je dat niet doet.
Vroeger in de voorverkoop ging men er hier in Nederland vanuit dat als je bereid bent 600 km te reizen dat je wel professioneel moest zijn :)

Ga op wat onderzoek uit...

Wout

Ik vraag het omdat ik in het online bestel-formulier niets terug kan vinden van een Kvk nummer of iets dergelijks.
Maar ik wil voorkomen dat ik daar straks voor de ingang sta en ik kom er niet in :doei:

On line betaleing geeft een e-mail met een pdf attachment.
Die print je uit en dat is je toegangsbewijs. (barcode)
Dus krijg je die thuis, dan kom jij er in :)

Wout

Ik heb de kaarten voor vrijdag binnen ! :P
We hebben gewoon geboekt als bedrijf.
Je hoeft helemaal niets op te geven behalve je (fictieve) bedrijfsnaam.
Wel zijn deze kaarten 5 Euro duurder dan de kaarten van zaterdag, maar ik ben allang bij dat ik er naar toe kan gaan 8~

Die Messe is ook een winkeltje, hoor.
Die willen gewoon mensen binnen hebben, maar ook weer niet te gemakkelijk.

Zaterdags kan je iedere zaal in twee verdiepingen zien, een keer op de grond en een keer op de hoofden van de anderen...

Wout

PS wil je de devellopers spreken en vragen, dan is het op de vrijdag wel vroeg aanwezig zijn, want de meesten gaan om een uurtje of vier naar huis, weekend vieren. Op zaterdag zijn de stands hoofdzakelijk gevuld met mensen van de Duitse distributeur en die zijn een stuk oninteressanter.

Ik ga denk ik op de donderdag, ben op dit moment aan het bemiddelen of ik namens het bedrijf er heen kan. Was vorig jaar ook gelukt, met een beetje mazzel betaalt de baas mijn kaart, mijn salaris (dwz kost me geen vrije dag) en mag ik een bedrijfsauto meenemen :)

Ik blijf niet over, vorig jaar heb ik het ook in 1 dag gedaan en dat was prima te doen. Ik ga toch alleen maar naar de synths/keyboard en studio afdelingen, de gitaren, trommels, trompetten en violen geloof ik verder wel.

Laatst gewijzigd:
Ik heb net online een ticket gekocht, en je kunt gewoon een bedrijfsnaam invullen. KvK nummer is niet nodig. Ik ga de woensdag, dat komt beter uit voor mij.

Even een kikker doen.

Leuk busje huren is niet zo duur jongens.

Wie doet er mee?

Back