JohnnyBusca
rocket scientist
Jammer, jammer, jammer! Ik zou graag willen voelen waarom ik 2000 euro moet sparen voor een M5 ipv een .com of AS systeem..Origineel geplaatst door stekke
De M5 zal er evenwel niet op aanwezig zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jammer, jammer, jammer! Ik zou graag willen voelen waarom ik 2000 euro moet sparen voor een M5 ipv een .com of AS systeem..Origineel geplaatst door stekke
De M5 zal er evenwel niet op aanwezig zijn.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Het was tof!
Zie ook synthesizers.de :
http://www.synthesizers.de/messenews.html
O.a. foto's van de tidal distorture. Maar daar zal ik later meer over schrijven.
Ik heb met Theo gesproken en ik krijg daar alle ins en outs van na de messe. De quad filter is in productie en gaat zo'n 500 euro kosten.. (onder voorbehoud)Origineel geplaatst door mono-poly
Zijn die tidals nu al te koop en ergens te bewonderen?
Origineel geplaatst door fuse
Wat opviel dat Novation, Access en Waldorf er niet stonden. Hoe en waarom weet ik niet maar wel zonde. Net zo min als Emagic en Digidesign trouwens. Maar daartegen had Apple wel een redelijk stand.
Ik heb wel heel veel virtual kerkorgels gezien, en petje af. En wat er allemaal in keyboards zit. Daar kan heel de synthesizer wereld nog wat van leren! Goeie dag... De Clavia Elektro een goede clone? Is kont vergeleken met die kerk orgels. Een Karma een mooie appregiator? Is kont vergeleken met die keyboards.Origineel geplaatst door sinew1958
Zo te horen en te zien,één van de meest miserabele beurs uit de messe-geschiedenis,niets of weinig interessants of nieuws te zien.Updates,Updates!Is dat iets iets nieuws?Sommige vooraanstaande muziekfabrikanten zijn er zelfs niet aanwezig.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Een Karma een mooie appregiator? Is kont vergeleken met die keyboards.

Origineel geplaatst door Ensemble
even offtopic hoor maarre.. David heb jij nog geruchten over de release van de nieuwe serie G5's?
Zou toch een dezer dagen moeten komen? De Messe zou een mooi moment zijn..
Origineel geplaatst door sinew1958
Zo te horen en te zien,één van de meest miserabele beurs uit de messe-geschiedenis,niets of weinig interessants of nieuws te zien.Updates,Updates!Is dat iets iets nieuws?Sommige vooraanstaande muziekfabrikanten zijn er zelfs niet aanwezig.

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Tja, alles is al uitgevonden, das wel duidelijk. Het gevolg is dat fabrikanten nu steeds zichzelf heruitvinden met zoveel hopeloze toestanden en apparaten tot gevolg. Echt, buiten de Neuron is er de afgelopen 5 jaar niks, maar dan ook werkelijk niks meer bijgekomen dat wereldschokkend was. Al de rest zijn maar steeds weer flauwe afgietsels en heruitvindingen van wat al jaren bestaat. En dan zie je dat fabrikanten ook werkelijk zinloze dingen gaan uitvinden als Yamaha's MLan bijvoorbeeld. Of Roland met 17 verschillende versies van de JV, XV en weet ik welke rommel nog allemaal die uiteindelijk allemaal hetzelfde doen maar misschien een knopje meer hebben. Waldorf dat eigenlijk om die reden over de kop gaat.(Andersglobalisten vragen zich daarom ook terecht af waar dit naar toe moet. Je kan niet aan deze snelheid blijven produceren, laat staan consumeren. Je ziet dit fenomeen zich ook heel goed manifesteren in muziekland - sorry voor deze politieke noot) Echt, heel die technology-race laat me intussen quasi koud . Ik heb veel van mijn materiaal al jaren en verkoop haast nooit iets. Ook omdat ik niet het gevoel heb dat er huidig dingen zijn die ik ontbreek omdat ze dingen "kunnen" die ik niet kan met mijn huidige set-up. Toegegeven, ik heb veel materiaal (gnirf gnirf) en voel daarom ook niet de noodzaak om naar Frankfurt te trekken, iets wat ik 20 jaar geleden wel consequent deed.
De 80'ies en de vroege 90'ies waren de hoogdagen van de Messe, dat kan ik je wel vertellen.
Ik heb ook de indruk dat men deze gigantische beurs beter om de 2 jaar kan organiseren.
Wat me opviel is dat bijvoorbeeld Roland en Gem veel niet-synthesizer spul hadden. Bijvoorbeeld zo'n GEM Genesys. Die markt zit niet zo te zanniken over software, maar blijven kopen / zal interessant blijven om voor te ontwikkelen. Zie ook Clavia met de rode rock synths ala nord electro / nord leads. Zonder rock bands, geen G2..Origineel geplaatst door fuse
Het was er gewoon bretsig!