Nieuwe vormgeving !?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

CraZ

..
Synthfreaks!

Zoals jullie natuurlijk is opgevallen is de vertrouwde "kop" boven het forum recentelijk vervangen. We krijgen hier nogal wat reacties op.. vandaar dat ik het een en ander hier even toelicht.

Als Nederlandstalig forum wilden we graag van de term/titel "dutch synth forum" af. Aangezien een volledige 'restyling' van de site nog even op zich zal laten wachten, hebben we tijdelijk voor deze oplossing gekozen.

Er wordt momenteel gewerkt aan een nieuwe vormgeving voor de gehele site. Zodra hierover nieuws is zal dit hier gemeld worden. Jullie inbreng is zoals altijd uitermate welkom!

het synthforum.nl team

Die kop kan inderdaad mooier. Maar voor de rest ziet het forum er nu netjes uit hoor. Grijstinten zijn altijd mooi.:okdan:

ik vind het goed!

The Dutch Synthforum is niet de beste naam voor een nederlands synthforum.
Alleen zal het wel even duren voordat het ingeburgerde "DSF"niet meer genoemd wordt ben ik bang.

in ieder geval suc6 met restylen mensen!

:okdan:

Optie:

Nederlandsch Synthetisch Genootschap

of

Vereenigde Synthologische Companie der Lage Landen

Origineel geplaatst door FuzzyStone
Respect!!!!!!!! :okdan:
Hej, mijn signature is veranderd... :)

Origineel geplaatst door FuzzyStone
Optie:

Nederlandsch Synthetisch Genootschap

of

Ligt lekker in de mond :engel:

Origineel geplaatst door Almeros
Craz e.a. mods: Vanwaar trouwens een totale restyle van de site? Tijd over? :D
Verschillende stijlen zijn goed.

Een stijl bijvoorbeeld met alleen maar platte tekst. Sommige mensen vinden dat prettig. Stijlen met veel zwart en houten zijkanten, met allemaal synths in de randen, met alleen maar modulars, enzovoort.

Voor ieder wat wils.

Deze wijziging was eventjes om van de engelse titel van dit nederlands forum af te komen.

Origineel geplaatst door STicKX
Alleen zal het wel even duren voordat het ingeburgerde "DSF"niet meer genoemd wordt ben ik bang.

ja idd, dit dacht ik ook als eerst :D

veel succes met restylen, een fris design op zn tijd is nooit weg (niet dat ik al uitgekeken was ofzo hoor)

voordeel is wel dat deze kop in kB's een stuk kleiner lijkt...
die vorige was werkelijk enorm zwaar op een 56k modempje...

Origineel geplaatst door STicKX

in ieder geval suc6 met restylen mensen!

:okdan:

DSF kan dan toch ook gebruikt worden als Doorgewinterd Synth Forum ;)

ik vind deze kop eigenlijk wel stijlvol. Alleen het lettertype van "Synthforum" is een beetje eng.
Verder hoop ik dat er niet te veel gaat veranderen aan de site. "if it ain't broken...."

Ik vind het allemaal wel best.... zolang we maar wat aan elkaar hebben en alles overzichtelijk is .... toch???

CP

Tja als je van de Engelse titel af wilt... Is er nog een oerhollands synoniem voor synthesizer? Of is dat al een heel Nederlands woord...

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Verschillende stijlen zijn goed.

Een stijl bijvoorbeeld met alleen maar platte tekst. Sommige mensen vinden dat prettig. Stijlen met veel zwart en houten zijkanten, met allemaal synths in de randen, met alleen maar modulars, enzovoort.

Voor ieder wat wils.

Deze wijziging was eventjes om van de engelse titel van dit nederlands forum af te komen.

Lees ik hieruit dat er meerdere templates komen voor het 'Berichtenbord der elektronische muziekinstrumenten met een toetsenbord waarmee uiteenlopende klanken voortgebracht kunnen worden' (aldus het woordenboek)?

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Tja als je van de Engelse titel af wilt... Is er nog een oerhollands synoniem voor synthesizer? Of is dat al een heel Nederlands woord...

"synthestische klankopwekker" misschien? Hmmmm, klinkt meer Belgisch ;)

elektronisch geluidsmasjien....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back