Traxopia
treksopia
Eindelijk heb ik eens een track in elkaar geflanst zonder gebruik te maken van Impulse Tracker.
Enige apparatuur die ik nu gebruikt heb is: Waldorf MicroQ en een Jomox Airbase. Dit alles gemixt met een soundtracs solo mengtafel en gesequenced met ztracker (voelt toch een beetje als IT
).
de titel: electric emotions
stijl: trance achtig?? kzou nie weten eigenlijk.
Graag jullie kritiek hierover. voor de duidelijkheid: 't is meer gemaakt om m'n nieuwe MicroQ eens uit te proberen en om te zien of ik met 1 synth en een drum module een track kon maken.
maar goed, schiet er maar op.
klik hier om naar m'n website te gaan. onder "music" kan je m downloaden.
of klik hier om m direct te downloaden
Enige apparatuur die ik nu gebruikt heb is: Waldorf MicroQ en een Jomox Airbase. Dit alles gemixt met een soundtracs solo mengtafel en gesequenced met ztracker (voelt toch een beetje als IT
).de titel: electric emotions
stijl: trance achtig?? kzou nie weten eigenlijk.
Graag jullie kritiek hierover. voor de duidelijkheid: 't is meer gemaakt om m'n nieuwe MicroQ eens uit te proberen en om te zien of ik met 1 synth en een drum module een track kon maken.
maar goed, schiet er maar op.
klik hier om naar m'n website te gaan. onder "music" kan je m downloaden.
of klik hier om m direct te downloaden

(met de eerste 20 sec is niks mis toch
?)
en het klinkt zeker niet dof IMO;l misschien dat vele andere tracks tegenwoordig kunstmatig opgepompt worden met fx en aangepast met EQ, zodat er een gewenning optreedt.