• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Siel Cruise Te Koop!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Tyros1990

Gedeactiveerd account
Ik verkoop mijn Siel Cruise synthesizer omdat ik meer de richting van Roland/Yamaha/Korg op wil qua synths..

De synthesizer is in redelijke staat, Alles werk, Maar hij mist wat kapjes die om de knopjes heen gaan(groen/Rood etc etc etc)

Synthesizer is volledig(49stemmen) Polyfoon.
Ook is het wel apart dat je Elke klank in het aparaat kan stapelen en zo èèn grote layer kan maken van 12 instrumenten, En TOCH accoorden kan blijven spelen...

Hij heeft 4 categorien met sounds.
brass:
Trompet
Trombone
Crescendo
Resonance

Strings:
Violin
Cello
Percussive
(Hij heeft een soort Solina String sound dus dat zit wel goed met wat Phasing)..

Reed:
Accordeon
Musette.
Church Organ(Klinkt meer als een Hammond met registers open)

PIano:
Piano
clavichord
Honkytonk

De poly sectie is niet echt te tweaken(verder dan Cut-off/Resonance/Attack/decay kom je niet...)
De mono sectie is prettiger te tweaker met de Cut off resonance attack decay release sustain etc etc, EN de pitch bend werkt alleen in de Mono sectie....

De synth heeft een hele aangename jaren `80 sound(Hij is ook geproduceerd in `81) en hij heeft 1 DCO(Digital Controlled Oscilator)

Ook kunnen geluiden ge-Split worden zodat je de Mono Synth op de ene helft krijgt en de Poly synth op de andere!

Hij staat me hier in de weg omdat ik er eigenlijk niets mee doe.

Ruilen tegen Roland Alpha Juno/Korg m1 of iets anders leuks qua Synths is mogelijk
Vraagprijs is 200euro
Er word een cd bij geleverd met songs die gemaakt zijn met de Siel Cruise!

Hij is op te halen in Hilversum

Kan dicht, Siel Cruise doet opeens heel vreemd qua switchen tussen poly/mono.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back