Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gruizelig is geen woord nee, maar ik begrijp je wel.DopeIk vind alleen de hihats heel gruizelig klinken (is dat wel een woord?
) Hoe kom je iedere keer aan die accapellas?
![]()

Nee, we jammen gewoon wat en later krijg ik de opnames daarvan. Meestal heb ik dus maar 2 sporen met gitaar, bas en drums. De samples zijn redelijk onbewerkelijk, maar dat was het materiaal van James Brown ook waar naar mijn smaak uiteindelijk de mooiste beats mee gemaakt zijn. Ik vang als het ware de live feel.Dope.
Neem je tijdens zo'n sessie alle instrumenten op aparte sporen op zodat je thuis van ieder spoor kunt samplen en zo dus een heel andere beat creëert dan tijdens de sessie is gespeeld? Of is het simpelweg een paar maten die tijdens de sessie zijn gespeeld, loopen? Vraag je de gitarist en basgitarist ook om bepaalde geluiden en melodieën die je in gedachten hebt, te spelen?
Dank je, maar dat is niet mogelijk aangezien alle instrumenten op maar 2 sporen staan.lekker lekker, werk nog even aan die hihat, die is niet helemaal lekker nog.. de timing van de hihat is ook net even te los naar mijn mening.

Dank, ik kan het altijd eens proberen natuurlijk!heb je dit al aan KRS-One laten horen?
denk dat hij het wel kan waarderen.
krs-one@bdp.com?
ik gok maar

Dank u!Niiiiiiks mis meeeee.....Lekkerrrr hoor...Kerel zo hoort t te klinken, rauwe randjesssss.