Voor iedereen die de Yamah DX-7 kent/Heeft/Heeft Gehad..
Ik heb hem net 3 uurtjes thuis staan ben er super blij mee, En ben me al aardig aan het verdiepen(krijg alleen de Release niet ingesteld bij klanken....)
Heb er al 1 nummertje mee opgenomen in Cool Edit Pro, En dit is mijn Tribute aan de DX-7!(omdat het zo`n"Thriller" Is om te programeren voor velen).
Dit is uiteraard geen cover draad en dit is dan ook mijn enige cover die ik zal plaatsen, Maar als inleiding van deze draad leek een mp3tje me wel gepast, Als demonstratie..
Maar wat belangrijker is: Wat vinden julie nou van deze bak?
Now, Let The Discussion Begin over deze Super 80`s FM bak.
Ik heb hem net 3 uurtjes thuis staan ben er super blij mee, En ben me al aardig aan het verdiepen(krijg alleen de Release niet ingesteld bij klanken....)
Heb er al 1 nummertje mee opgenomen in Cool Edit Pro, En dit is mijn Tribute aan de DX-7!(omdat het zo`n"Thriller" Is om te programeren voor velen).
Dit is uiteraard geen cover draad en dit is dan ook mijn enige cover die ik zal plaatsen, Maar als inleiding van deze draad leek een mp3tje me wel gepast, Als demonstratie..
Maar wat belangrijker is: Wat vinden julie nou van deze bak?
Now, Let The Discussion Begin over deze Super 80`s FM bak.

) . Wel eens geprobeerd maar vond het maar onhandig . Het rare ervan vind ik dat als je alleen de dx7 bespeelt het allemaal een beetje suf klinkt, maar dat hij in de mix toch bijna altijd goed tot zijn recht komt!