INformatief stukje film bij jomox thuis

Bij mij zou dat hele printplaatje binnen een seconde compleet onder de druppels tin zitten.. wat een priegelwerkje.. Respect!

Ja, gaaf idd. Krijg toch wel meer respect voor 't merk nu! :)

Leuk om te zien en ook de passie. HIj verteld wel over de sampling van andere instrumenten en dat dat anders klinkt dan analoog. Daar heeft hij een punt, maar aan de andere kant zag je dan ook volgens mij dat je niet een analoge bak moet opnemen in de computer of op CD want deze maken allemaal gebruik van sampling. Dan zou de kracht verloren gaan. Al is het natuurlijkwel zo dat als je 2x sampled (eerst in het instrument en dan nog in de computer) dat het wellicht nong ergere wordt, maar goed zoals hij ook zelf zegt de meeste mensen horen het verschil niet. Dus het is wel iets voor puristen.

Maar het blijft wel erg leuk om te zien.

Leuk filmpje inderdaad en zoals hierboven al genoemd, is het duidelijk dat hij erg gepassioneerd / gedreven is. Vaak loopt dit toch als een rode draad door al die kleinere bedrijfjes die met dit soort spullen bezig zijn, o.a. Sherman en Macbeth en nog heel wat andere. Niet dat die mensen altijd maar perfecte spullen afleveren qua design en uitvoering en ik weet dat ze ook gewoon een boterham moeten verdienen, maar ik heb er zelf toch veel meer gevoel bij dan bij de spullen die de grote merken tegenwoordig afleveren.

Die T-Resonator lijkt me trouwens nog steeds een leuk bakkie :)

Interessante filmpjes, altijd leuk om te zien.

Al is het natuurlijkwel zo dat als je 2x sampled (eerst in het instrument en dan nog in de computer)
Ja en dan nog mp3 van maken...

Wauw, echt een tof filmpje.

Die SunSyn lijkt me echt een meesterlijke synth. Ongelofelijk dat hij afgelopen jaar (na 9 jaar) OS 2.0 alsnog af heeft gemaakt en pas een maandje terug de wave editor 2.0.

Back