Audio attachments embedded

Otlen

Lid
Is er iets gewijzigd? Nu kan ik nl. audio attachments gewoon afspelen binnen het forum, ik hoef ze niet meer eerst te downloaden voordat ik ze kan luisteren.
Kan aan mijn pc liggen maar anders :okdan:

Werkt prima hier, in ieder geval.
Ik weet niet of het inderdaad aan het forum ligt (lijkt me van wel) maar ik ben recentelijk naar Firefox 3.6 gegaan en sindsdien viel het me op.

Kleine toevoeging aan het forum inderdaad, zou in principe in elke browser met de Flash plugin moeten werken :)

Copini, welke link kan je hiervoor gebruiken?

Als ik een mp3 toevoeg als bijlage wordt deze gelijk als luisterbare audiofile in mijn post gezet, maar hoe kan ik dit doen voor dezelfde file in een andere thread? als ik de standaar attachement link kopieer wordt het geen audiofile in de post.

En nog iets....is het niet de bedoeling dat het grijsje balkje meeloopt terwijl de audio clip speelt? Bij mij blijft hij iig gewoon aan het begin zitten. Audio speelt wel btw.

Als ik een mp3 toevoeg als bijlage wordt deze gelijk als luisterbare audiofile in mijn post gezet, maar hoe kan ik dit doen voor dezelfde file in een andere thread? als ik de standaar attachement link kopieer wordt het geen audiofile in de post.

Het werkt prima in de 'eigen' thread, als verwijzing werkt het helaas niet.

En nog iets....is het niet de bedoeling dat het grijsje balkje meeloopt terwijl de audio clip speelt? Bij mij blijft hij iig gewoon aan het begin zitten. Audio speelt wel btw.
Dat heb ik ook idd en als ik dan het grijze balkje verschuif om door te spoelen stopt ie.

Typisch ICT he, je maakt extra functionaliteit en mensen gaan het niet alleen gebruiken maar ze eisen weer extra's op die functionaliteit.

Typisch ICT he, je maakt extra functionaliteit en mensen gaan het niet alleen gebruiken maar ze eisen weer extra's op die functionaliteit.

Is geen extra...heb het op meerdere sites gezien dat het balkje gewoon meeloopt....dus als je iets doet dan maar meteen goed niet? Is ook makkelijk als je in een clip wilt skippen.

Is geen extra...heb het op meerdere sites gezien dat het balkje gewoon meeloopt....dus als je iets doet dan maar meteen goed niet? Is ook makkelijk als je in een clip wilt skippen.

Omdat het op andere sites werkt moet het hier ook maar meteen goed werken, bah wat een houding man. :erm: Wie weet zijn bepaalde delen van dit forum wel helemaal niet zo goed compatible met deze gadget als andere forums dat zijn.

Bah bah, doen ze eens een keer wat positiefs moet er natuurlijk weer iemand wat te zeiken vinden. :r

Omdat het op andere sites werkt moet het hier ook maar meteen goed werken, bah wat een houding man. :erm: Wie weet zijn bepaalde delen van dit forum wel helemaal niet zo goed compatible met deze gadget als andere forums dat zijn.

Bah bah, doen ze eens een keer wat positiefs moet er natuurlijk weer iemand wat te zeiken vinden. :r

:kont:

En dan zon reactie plaatsen als iemand het niet met je eens is getuigt ook niet van veel................................................

Is geen extra...heb het op meerdere sites gezien dat het balkje gewoon meeloopt....
Op SF is het extra toch?
Is ook makkelijk als je in een clip wilt skippen.
Dat ben ik met je eens.

:okdan: werk hier goed en is een ideale toevoeging op 't forum! Hulde jongens!

Back