C-Klein
(Edward)
Ik zou graag een tweede toetsinstrument kopen en zocht daarvoor een standaard. Ik kwam uit bij een Ultimate AX 90, omdat ik die standaard zo zou kunnen instellen dat ik ook het beeldscherm van het onderste instrument zou kunnen lezen (d.w.z.: met een loepje en m'n hoofd bijna in het beeldscherm). Die standaard heeft echter een diepte van 92cm nodig en die heb ik helaas niet tot mijn beschikking.
Een alternatief is Jaspers 2D-120B maar de vereiste 130 cm breedte heb ik niet i.v.m. de standaards voor m'n monitors. Nu zag ik bij de studiosystemen van jaspers ook de Recording-Station 150. Qua formaat past het aangezien m'n monitors dan bovenop zouden komen te staan. Ik kan echter erg weinig gebruikerservaringen en afbeeldingen vinden op internet van dit systeem.
Een alternatief is Jaspers 2D-120B maar de vereiste 130 cm breedte heb ik niet i.v.m. de standaards voor m'n monitors. Nu zag ik bij de studiosystemen van jaspers ook de Recording-Station 150. Qua formaat past het aangezien m'n monitors dan bovenop zouden komen te staan. Ik kan echter erg weinig gebruikerservaringen en afbeeldingen vinden op internet van dit systeem.
- In hoeverre zit er voldoende ruimte tussen de onderste en de bovenste synth om de onderste synth te kunnen editten?
- Hoe diep is die plank die bovenop ligt?
- Past de microfoonarm van de 2d-120B ook op dit systeem?
- Als iemand hem hier gebruikt: kan hij/zij dan misschien een foto plaatsen hoe dit systeem er in gebruik uit ziet?