grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik zie gewoon meer en meer tr-707 opduiken voor +€425 wtf.... Het lukt me gewoon niet om er eentje te kopen.

Waarom ben ik pas sinds een goed half jaar begoonen met hardware :(

goed dat je er nu achter komt en niet pas over 2 jaar !

Ik zie gewoon meer en meer tr-707 opduiken voor +€425 wtf....
Serieus? Nou, voor dat geld koop je een MPC500, zet je daar je 7x7 samples in.

Een niet goed werkende CR-78 die er slecht uitziet en knoppen mist. En dat voor maar €1000 Koopje!

Een niet goed werkende CR-78 die er slecht uitziet en knoppen mist. En dat voor maar €1000 Koopje!

Die man heb ik een keer aan de lijn gehad, best aardig maar hij ging me tot op de bodem uitleggen dat het een zeer gewild vintage instrument was..nadat ik hem had verteld dat ik dat wist en dat het niet zo zeldzaam was...

Ik weet dat ie gewild is, maar dan vind ik 1000 euro nog steeds heel veel. Ik heb een 60F waar ik (niet heel lang geleden) €350 voor betaald heb, wat een normale prijs is. Maar €1000 voor een 100F vind ik nogal wat.

Ik weet dat ie gewild is, maar dan vind ik 1000 euro nog steeds heel veel. Ik heb een 60F waar ik (niet heel lang geleden) €350 voor betaald heb, wat een normale prijs is. Maar €1000 voor een 100F vind ik nogal wat.

110f bedoel je...de 60f is heel gaaf, volgens mij is dat een Arp Axxe in een Teisco verpakking. Staat achterop ook "made under license from Arp"

350 eu voor een 60f is best een mooie koop.

Goose staat met allemaal Teisco's op het podium en hop... de prijs schiet omhoog.
DSCN3651.jpg

Voor 1.000,- euro mag je op zijn minst een 110F verwachten die helemaal okee is als je het mij vraagt. Maar deze bak was voor mij wel een verrassing in positieve zin hoor; hij klinkt erg lekker :luv:

Het enige wat Arp aan een Teisco is zijn de drukgevoelige pads, die zitten er op onder licentie van Arp, verders niets, dus de oscs niet, het filter niet, de modulaties en de routering niet. :)

Goose staat met allemaal Teisco's op het podium en hop... de prijs schiet omhoog.
DSCN3651.jpg

en had ik een jaar of 2 terug ook al niet eens een bandje met 2 teisco's gezien, bij 3voor12, was nog een forumlid bij betrokken en stond ls een huis en klonk als een klok.
of was dat hetzelfde (want daar leek het wel op, toen k het vorige week zag (bij dwdd??) ?)
of was dat ook niet goose, maar weer iemand anders?

feit is dat die teisco's erg goed klonken en misschien werd ie wel een beetje erg ondergewaardeerd voorheen.
dan is er met de prijsstijgingen toch nog gerechtigheid! hoera.

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back