grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Echt wel en gaaf ding, Vind goedkoop

Echt goedkoop vind ik 150,- niet, maar het is wel een retegaaf instrument vind ik.
Ik heb een iets grotere, wel 150,- voor betaal, maar ach..soms moet je de hoofdprijs betalen als je iets wilt.
Ik gebruik hem in deze voorstelling:

Overigens komt hij nergens in beeld in dit filmpje. Op 4:50 is hij te horen.

:D en dat via 2ehands, wat een lef hebben... is dat niet een codeermachine, de tegenhanger van de enigma.... 8o)

2ehands? Er staat anders wel NIEUW bij. Dus kennelijk produceert Elka deze topper weer.
Dat is fantastisch nieuws voor de accordeonisten onder ons. 8o)

had deze een maand geleden al gemaild,stond eerst alleen roland synthesizer, kreeg ik al als antwoord de e20.... was van zijn vrouw die nu 80+ was... dus.. en niet meer speelde... als je niet anders weet kun je het proberen als 1 of ander gek dat er voor over heeft...

ja natuurlijk, stond niet in de advertentie dat z'n vrouw 80+ was, maar als ik iets in de buurt zie en er staat synthesizer en bekend merk en geen type, mail ik altijd ff, merendeel zijn gewoon keyboards... maar ja je kunt het altijd proberen...

Attachments

• marloes_MP.jpg
    marloes_MP.jpg
    43 KB · Bekeken: 75
Laatst gewijzigd:

is dat niet toevallig Randy Jansman?? Deed eerder een poging een 303 voor 500 euro op MP te koop te aan bieden (zie foto die ik eerder gepost heb).. helaas viel hij door de mand toen ik al zijn advertenties aanklikte. Marloes woont iig heel dicht bij em in de buurt. 154 km bij mij vandaan. En Randy is creatief met zijn postcodes en namen wijzigen :eureka:
attachment.php

Tsja, maar hoe kan je opgelicht worden als iemand niet reageert, zelfs niet op het aanbieden van een vooruitbetaling?
Klinkt meer als pesterij van gearlustigen zoals wij :-)

Zo van: "haha, kijk ze rennen en hopen met hun hard bonzende harten!"
jaja, geef maar toe! 8o)

Tsja, maar hoe kan je opgelicht worden als iemand niet reageert, zelfs niet op het aanbieden van een vooruitbetaling?
Klinkt meer als pesterij van gearlustigen zoals wij :-)

Zo van: "haha, kijk ze rennen en hopen met hun hard bonzende harten!"
jaja, geef maar toe! 8o)

Idd :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back