grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
niet goed, geld terug, staat er bij deze cd-speler.

ik zie meteen al minstens 1 kans op teleurstelling bij de koper...

http://link.marktplaats.nl/319204444

haha

Trouwens daarnet bij TROS opgelicht een item over Paypal scams. Adverteerder adverteert met dj spul. Hij krijgt een mail van koper uit buitenland. Spul moet naar Nigeria. Het verzoek om via paypal de financiële afhandeling te doen. Verkoper krijgt een mail zogenaamd van paypal, met daarin de melding dat er voor de koper geld gereserveerd staat. Verkoper vetrouwd het niet doordat er een taalfout in de mail stond en mailt naar paypal. paypal weet van niets en de mail blijkt nep te zijn. Verkoper heeft de waar gelukkig nog niet opgestuurd.
Er werd ook gezegd dat oplichters vindingrijker worden, ze sturen zelfs mailtjes in Nederlandse taal.

net gedaan, u vraagt, wij draaien.
en nu... de wielewaal !

Niet half zo grappig als wat Roland hem zelf noemt...

70F51_1.jpg

Zonet iemand erop gewezen dat de Yamaha PSS 680 niet bepaald een jaren '70 keyboard is en ook nét niet door JMJ gebruikt is...De vraagprijs zelf was wel OK trouwens. :)

haha

Trouwens daarnet bij TROS opgelicht een item over Paypal scams. Adverteerder adverteert met dj spul. Hij krijgt een mail van koper uit buitenland. Spul moet naar Nigeria. Het verzoek om via paypal de financiële afhandeling te doen. Verkoper krijgt een mail zogenaamd van paypal, met daarin de melding dat er voor de koper geld gereserveerd staat. Verkoper vetrouwd het niet doordat er een taalfout in de mail stond en mailt naar paypal. paypal weet van niets en de mail blijkt nep te zijn. Verkoper heeft de waar gelukkig nog niet opgestuurd.
Er werd ook gezegd dat oplichters vindingrijker worden, ze sturen zelfs mailtjes in Nederlandse taal.

Ging bij het land Nigeria geen lampje bij hem branden??

Dit is ook geen zuivere koffie volgens mij:
http://link.marktplaats.nl/327624899

Zou hem mijn keyboards/synths niet aan hem meegeven voor reparatie, Dan zie je ze denk ik, OF in een nog slechtere staat terug, OF gewoon NIET!

och , als je er zelf bij mag blijven zitten en koffie drinken..

Die gast doet volgens mij puur de "keyboards" als ik merken als GEM lees.

Met Afghaanse "styles"

iemand moet het doen..............
lekker laten gaan.
het is volgens mij gewoon een serieuse advertentie.
ach, en hij heeft geen hoofddoekje, dus dan mag het8D

:koffie:

iemand moet het doen..............
lekker laten gaan.
het is volgens mij gewoon een serieuse advertentie.
ach, en hij heeft geen hoofddoekje, dus dan mag het8D

:koffie:

haha...ik denk met je mee...

Zonet iemand erop gewezen dat de Yamaha PSS 680 niet bepaald een jaren '70 keyboard is en ook nét niet door JMJ gebruikt is...De vraagprijs zelf was wel OK trouwens. :)

Verkoper geeft toe dat die '70's een copy paste foutje was. Hij beweert dat hij een LP van JMJ heeft waarop de PSS op een foto te zien is. Op de vraag welke LP dat is, blijft het stil. Iemand enig idee? :mega:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back