grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Trouwens vindt ik dit wel een geniale vondst om je Suzuki te slijten. Hang er een aftands midikeyboardje aan wat stamt uit het Amiga tijdperk en je creëert je eigen modulair
http://link.marktplaats.nl/513776368

Attachments

• Suzuki Modular.jpg
    Suzuki Modular.jpg
    157,5 KB · Bekeken: 101
Laatst gewijzigd:
Poly 800's gingen in het gulden tijdperk voor 100 tot 150 piek als ik me niet vergis.
Nu voor 350 euro....wtf......dat zou 800 gulden zijn.
Zucht...
Zijn er nu nog steeds mensen die Euro naar gulden gaan omrekenen door het bedrag x 2,2 te doen en dan gaan roepen dat het belachelijk duur is? Kijk es naar je salaris en doe dat x 2,2
Verdiende je dat 10 jaar geleden in guldens? Ik denk het niet... (er van uitgaande dat je nog steeds een baan op hetzelfde niveau hebt) Reken maar gewoon dat de huidige Euro relatief gezien hetzelfde waard is als de gulden 10 jaar geleden.

Dat gezegd zijnde lijkt 350 me wel een erg hoge vraagprijs voor een poly800 (die men eigenlijk para800 had moeten noemen). Ik kan nogal wat leuker spul verzinnen voor dat bedrag.

Zucht...
Zijn er nu nog steeds mensen die Euro naar gulden gaan omrekenen door het bedrag x 2,2 te doen en dan gaan roepen dat het belachelijk duur is? Kijk es naar je salaris en doe dat x 2,2
Verdiende je dat 10 jaar geleden in guldens? Ik denk het niet... (er van uitgaande dat je nog steeds een baan op hetzelfde niveau hebt) Reken maar gewoon dat de huidige Euro relatief gezien hetzelfde waard is als de gulden 10 jaar geleden.

Ruim 700 gulden voor een Poly 800 :D

Dat gezegd zijnde lijkt 350 me wel een erg hoge vraagprijs voor een poly800 (die men eigenlijk para800 had moeten noemen). Ik kan nogal wat leuker spul verzinnen voor dat bedrag.

idd , 99 euro vind een leuke prijs zo voor de kerstdagen :)

ik heb de mijne te koop voor 100 euro al vanaf 12 december en hij is nog steeds niet weg..
dus...

ik heb de mijne te koop voor 100 euro al vanaf 12 december en hij is nog steeds niet weg..
dus...

Vééél te veel. 99€, da's de prijs. ;)

Maar serieus, het is weliswaar een beperkt en niet al te gebruiksvriendelijk ding, maar in deze tijden mag 100€ toch nog wel. Bied hem eens in België aan. Wij kijken niet op een euro meer of minder. :P

Even voor de duidelijkheid: Ik ben Nicolas (forumnaam), ik woon in België, ik heb een Minikorg 700. Maar ik ben NIET en ik herhaal NIET die ietwat optimistische Nicolas uit België die 999€ vraagt voor zijn Minikorg!

Het ding is momenteel weliswaar wat ondergewaardeerd, maar om er dan meteen 1000€ voor te vragen is ook wel een beetje van de zotte.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back