j.baars
vintage eigenheimer
ja,ja, dat zeggen ze allemaal, al die Nicolassen..
val je toch mooi door de spreekwoordelijken mand....

val je toch mooi door de spreekwoordelijken mand....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Tsja, als je niet wilt verzenden beperk je je wel tot een klein kringetje... Ik heb geen zin om 3 uren onderweg te zijn om een synth van €100 op te halenik heb de mijne te koop voor 100 euro al vanaf 12 december en hij is nog steeds niet weg.. dus...

Eh, jazeker wel.En kan dat ding dan iets meer dan een generieke eprom brander? Neen? Snik...

Je zou het haast denken, maar die 300 pond verzendkosten zijn alleen binnen de UK :O Welke koeriersdienst zouden ze dan gebruiken? Komt de koningin hem brengen ofzo?En voor die 300 pond verzendkosten komt ie hem persoonlijk wereldwijd brengen![]()

Dit is natuurlijk niet grappig, maar diep triest. Nieuwe vorm van oplichting
Ik ben recentelijk ook weer eens opgelicht door een zekere Frank Boerenkamps uit omgeving Deurne. Verkocht een Shure SM58 Had spijt, wilde de microfoon houden. Stort mijn geld vervolgens niet terug. Duurt al 2 maanden. Af en toe verschijnt hij in een mail terug. Zegt steeds dat hij het in orde maakt. Gebeurt maar telkens niet. Ik heb daarom aangifte gedaan. Heb zijn IP adres, bankrek. en naam. Moet voldoende zijn.
ben toen de boot ingegaan voor 45 euro.

En had je een bon op je auto na je aangifte deed ?
Ongeveer het enige wat ze voor je zullen doen.........
. De politie heeft een mooie vragenlijst, waarop je kunt aangeven of het op marktplaats is of via andere site. Kopje voor advertentienummer en IP adres. Lijkt me voor de politie een eitje om wat druk op die persoon te zetten.De mijne gaat nooit meer weg.