grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ja, en dan is hij geserviced met moderne plasic elco´s.
ziet er dus niet uit.

bij dit soort dingen moet je de originele elco´s leeghalen en dan vullen met moderne elco´s
het oog wil ook wat...

:mega:

ik heb de mijne te koop voor 100 euro al vanaf 12 december en hij is nog steeds niet weg.. dus...
Tsja, als je niet wilt verzenden beperk je je wel tot een klein kringetje... Ik heb geen zin om 3 uren onderweg te zijn om een synth van €100 op te halen :)

En kan dat ding dan iets meer dan een generieke eprom brander? Neen? Snik...
Eh, jazeker wel.
Kijk, die prijs slaat idd nergens op maar een Prommer is heel veel meer dan een eprom brander. Het is een sampler die eproms kan branden. Sluit er een microfoon of welke audiobron dan ook op aan en je sampelt, edit, tuned en brandt vervolgens op eprom. Er zit ook midi op. Ik weet niet welke generieke eprom brander dat allemaal kan :)

En voor die 300 pond verzendkosten komt ie hem persoonlijk wereldwijd brengen;)
Je zou het haast denken, maar die 300 pond verzendkosten zijn alleen binnen de UK :O Welke koeriersdienst zouden ze dan gebruiken? Komt de koningin hem brengen ofzo?

Laatst gewijzigd:
Prachtige Korg KR-55
Waarschijnlijk zeer stijlvol door een bekend muzikant van de trap gesodemieterd zodat er op artistieke wijze een prachtig gat aan de linkerkant is onstaan. Deze preset-only drummert klinkt er vast nog mooier door. Geen geld! Toch?..

Dit is natuurlijk niet grappig, maar diep triest. Nieuwe vorm van oplichting
Ik ben recentelijk ook weer eens opgelicht door een zekere Frank Boerenkamps uit omgeving Deurne. Verkocht een Shure SM58 Had spijt, wilde de microfoon houden. Stort mijn geld vervolgens niet terug. Duurt al 2 maanden. Af en toe verschijnt hij in een mail terug. Zegt steeds dat hij het in orde maakt. Gebeurt maar telkens niet. Ik heb daarom aangifte gedaan. Heb zijn IP adres, bankrek. en naam. Moet voldoende zijn.

Attachments

• U zijt gewaarschuwd.jpg
    U zijt gewaarschuwd.jpg
    48,5 KB · Bekeken: 76
Wie koopt er nou een tweedehands Shure SM58. Vergeleken met de synthmeuk die je hebt kost zo'n ding nieuw geen drol. En dan word je ook nog opgelicht!

En had je een bon op je auto na je aangifte deed ?

Ongeveer het enige wat ze voor je zullen doen.........

Dit is natuurlijk niet grappig, maar diep triest. Nieuwe vorm van oplichting
Ik ben recentelijk ook weer eens opgelicht door een zekere Frank Boerenkamps uit omgeving Deurne. Verkocht een Shure SM58 Had spijt, wilde de microfoon houden. Stort mijn geld vervolgens niet terug. Duurt al 2 maanden. Af en toe verschijnt hij in een mail terug. Zegt steeds dat hij het in orde maakt. Gebeurt maar telkens niet. Ik heb daarom aangifte gedaan. Heb zijn IP adres, bankrek. en naam. Moet voldoende zijn.

Ik zocht zelf een defecte camera :) ben toen de boot ingegaan voor 45 euro.
Aangifte gedaan en met mij nog 20 anderen maar deze oplichter is nog steeds actief.
Ik maak soms 1 eurocent over kijken of de rekening nog wordt gebruikt , en ja deze is nog steeds in gebruik ,
de Bank en Politie doen verder niet veel ook al stromen de aangiftes binnen en worden alle gegevens op een
dienblad aangeleverd , onbegrijpelijk ;{

En had je een bon op je auto na je aangifte deed ?

Ongeveer het enige wat ze voor je zullen doen.........

Dan had ik vast een virtuele bon, want ik heb via internet aangifte gedaan :D. De politie heeft een mooie vragenlijst, waarop je kunt aangeven of het op marktplaats is of via andere site. Kopje voor advertentienummer en IP adres. Lijkt me voor de politie een eitje om wat druk op die persoon te zetten.

Dit is wel heel toepasselijke reclame in deze thread, kwam ik dus zojuist tegen op dit forum. Zou de zoekmachine het woord "Nigeria" nogal eens veelvuldig zijn tegengekomen hier? dat hij hier die reclame plaatst

Attachments

• Call Nigeria.jpg
    Call Nigeria.jpg
    45 KB · Bekeken: 78
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back