grappenmaker(s) op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Lol, zelfs als je de komma een plek naar links schuift is het nog steeds meer dan de nieuwprijs.

20 preset ritmes voor slechts $2500
Volgens mij is dit een ritmeboxje van Chinese makelij die op Roland's succes probeerden mee te liften ofzo. Ik kan er verder nergens iets over vinden en de prijs voor zoiets houdt met en paar tientjes wel op lijkt mij :)

Te koop aangeboden of verkocht? ;)

Voor zover ik weet is zo'n 1200-1400 vraagprijs normaal voor een JP4 (in Nederland), dus dan kan je de verkoopprijzen ook wel schatten. Ik kon er een klein jaar geleden nog eentje kopen voor 900 met wat werk aan (wat ik niet deed omdat 900 voor mij een bom geld is, en dan nog een reparatie erachter aan...). Plots naar 2000 gaan is dan niet bepaald natuurlijk prijsverloop.

"idiote" vraagprijzen laten filteren vind ik overigens een heel slecht idee. Ten eerste vrije marktwerking. Ten tweede hypocrisie: ik heb nog niemand horen voorstellen dat de koopjes weggefilterd moesten worden.

Was ook niet echt serieus bedoeld hoor :)
Ik vind deze hier op synthforum trouwens ook wel lachen en dan gaat het om de TR77 en TR55: klik
Sinds wanneer zijn die preset bakken meer waard dan een CR-78? Of heeft meneer Moby dat er ooit eens voor betaald?

Ik zag hem net en wilde hem ook al posten.
Kunnen we een filter voor dit soort newbie-leden-met-belachelijke-prijzen krijgen ajb?

Ja, comments aanzetten op marktplaatsposts van nieuwe leden.

Leve de zelfreinigende werking van een forum!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back