trek een kaart

Origineel geplaatst door Ralf T
TerraTec maakt schitterende geluidskaarten, maar ze kunnen gewoon geen bug-vrije drivers/software schrijven. Ik heb er ook een gehad (een EWS64/XL) en dat was dan ook meteen de laatste...

de ews 64 was echt een idd ik zelf hen de ews 88 d
prima kaart op zich. maar werkt het beste met 98 drivers. maar bij mij krijg ik bij de playback een knisperend geluid erdoor heen net of je bij de openhaard zit:confused:

maar ja binnen kort krijg ik weer een nieuwe comp met RME hammerfall DSP..:) dus ik kan het er nog wel ff mee doen

Mijn persoonlijke voorkeur:

RME Hammerfall:

+ Goede spec. , uitstekende drivers.
- Kleine organisatie met een smal assortiment, continuiteit op termijn (dus ondersteuning) kan een probleem zijn.

Creamware Luna:

+ specs. , support, levert vrijwel het hele pakket
- ?

Greetz,

Yawgmoth

Wat moet die jongen nou met een kaart die alleen Adat uitsturing heeft en voor meerprijs je er aparte AD/DA bordjes bij moet kopen?

RME Hammerfall = Adat

Gewoon een rechtoe rechtaan 24 bitter met evt midi lijkt me wel het handigst.

De Hoontech of Terratec 2 kanaals 24 bitters lijken me perfect for the job. M-audio of de Echo's zijn ietsje duurder maar als je meer IO nodig hebt zijn die ook perfect lijkt me.

zo, deze thread blijft ook maar leven!
helemaal vergeten te zeggen dat ik al een tijdje de Echo Mia heb. echt een perfecte unit voor mij, virtuele outputs, 24-bite n superlage latency.
lekker softsynths draaien, Pod Pro op de S/PDIF, geniaal! :W

Back