tr-707 geen geluid ledjes branden wel

sompie

Nieuwkomer
Hey ik kan een tr-707 kopen vrij goedkoop maar er komt geen geluid uit. De ledjes branden wel maar voor de rest doet hij niets. Is dit haalbaar om te maken of heeft dit te maken met het rom of ram geheugen.
Alvast bedankt

12V denk ik de persoon waarvan ik hem kan kopen zij dat het van de ene op de andere dag niet meer werkte dus ik denk dat hij wel 12v gebruikte.

Ik vergis me ook wel eens in die klote adapters. Is het de originele? Of zo'n schakelbare waarbij de min en plus ook nog via een schakelaar gekozen kan worden. Er staat me iets bij dat ik ooit ook zoiets had met een 707. De LEDs van een 303 gaan ook aan bij 6V maar voor de rest doet -ie niks.

Gewoon kopen voor weinig geld omdat ie "defect" is. Waarschijnlijk is het idd de voeding.

oke hartelijk bedankt voor alle tips ik ga hem waarschijnlijk kopen. Ik laat nog iets weten als ik hem werkende krijg

Probeer 's een factory reset;
Power on while holding down TRACK WRITE and TRACK #1.

Heb ik ooit een gare 707 mee aan de praat gekregen/

Hey ik kan een tr-707 kopen vrij goedkoop maar er komt geen geluid uit. De ledjes branden wel maar voor de rest doet hij niets. Is dit haalbaar om te maken of heeft dit te maken met het rom of ram geheugen.
Alvast bedankt

is dat dat ding wat op marktplaats staat, die zo uit elkaar ligt? dan zou ik er nog een keer over denken :stupid

PS: als alle ledjes al zouden branden, dan zou ik eerst vragen of hij hem nog ff in elkaar zet zodat je dat ook kan zien ;)

Back