feedback aanbiedingen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Musik Produktiv doet nu ook mee !

Re: Musik Produktiv doet nu ook mee !

Origineel geplaatst door conso
Gelukkig zijn mijn Yahamaatjes gisteren binnengekomen, maar bij Musik Produktiv zijn ze inmiddels allebei voor 175 Euro p.st. te koop. Hier naar de DX: http://www.musik-produktiv.de/shop2...d_s=!06082002

Okay, I rest my case! Iedereen die het onzin vond om te vragen voor een lage prijs bij andere zaken dan Feedback kon dat wel zeggen, maar nu blijkt dat meer winkels zakken in prijs: Midi Amsterdam, Muzik Produktiv.... welke zullen volgen??!

Ofwel: kat in zak als je meer dan 150 tot 200 euro betaalt.

Re: Re: Musik Produktiv doet nu ook mee !

Re: Re: Musik Produktiv doet nu ook mee !

Origineel geplaatst door shortwave
Okay, I rest my case! Iedereen die het onzin vond om te vragen voor een lage prijs bij andere zaken dan Feedback kon dat wel zeggen, maar nu blijkt dat meer winkels zakken in prijs: Midi Amsterdam, Muzik Produktiv.... welke zullen volgen??!

Nou ik vond het meer onzin dat je het hele apparaat niet wilde hebben maar wel graag met een koopje wilde pronken.

BTW; MuSik Produktiv is ook beslist geen kleine toko ;)

Stuntwerk

Stuntwerk

Oh yes,

Slightly off- topic for the very hungry among us:

Het lijkt erop dat binnenkort iedereen die nog een goede hardware sampler wil kopen opnieuw de Zilvervloot kan gaan aanspreken, want ik kreeg net een tip dat er een superprijsstunt op dat gebied aan lijkt te komen ! (Niet bij Feedback trouwens).

Ik laat het met een nieuwe thread weten zodra het definitief is.

Re: Re: Re: Musik Produktiv doet nu ook mee !

Re: Re: Re: Musik Produktiv doet nu ook mee !

Origineel geplaatst door The Q
Nou ik vond het meer onzin dat je het hele apparaat niet wilde hebben maar wel graag met een koopje wilde pronken.

Misschien ben ik niet het meest bescheiden forum lid ;), maar pronken met een koopje?? Was toch meer bedoeld om te kijken of ik een paar leden die bij Feedback achter het net hadden gevist, een endje op weg kon helpen.

M.P. is inderdaad groot. Altijd weer die duitsers.... ;)

ik ga deze thread sluiten

we wijken af van het middelpunt van de kern van de zaak

dus hij gaat spreekwoordelijk op slot

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back