feedback aanbiedingen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door shortwave
De Dijk vraagt 585,-- voor die AN en DX.... Denk niet dat ze zakken naar 149,-- (was tenslotte een bulk-partij, en kon daarom zo goedkoop worden aangeboden)

"laagste prijs garantie" is toch gewoon LAAGSTE PRIJS GARANTIE?
als ze d'r mee adverteren zijn ze dacht ik wettelijk verplicht om eraan te voldoen. gewoon doorzeuren en anders naar de consumentenbond.

ik heb vorige week donderdag of vrijdag, ik weet het niet meer, via de betsellijn van feedback een dx besteld. die man zei toen dat ze er volgende week donderdag (10-4-03) nog 90 binnenkregen verdeeld over de 3 vestigingen en dat ik nummer 90 was die telefonisch besteld had. Yamaha had echter al tegengesputterd vanwege de opeens grote order van 90 dx'en en daarom wist feedback niet eens zeker meer of ze er wel 90 zouden krijgen, maar zo ja dan had ik er zeker eentje, anders zou ik een telefoontje krijgen. dat is wat ik heb gehoord.

Origineel geplaatst door oozi
"laagste prijs garantie" is toch gewoon LAAGSTE PRIJS GARANTIE?
als ze d'r mee adverteren zijn ze dacht ik wettelijk verplicht om eraan te voldoen. gewoon doorzeuren en anders naar de consumentenbond.

Ik hoef geen AN of DX, maar voor de gein ga ik het proberen. Kan errug goed zeuren ;)

Bij I4 stonden ze nog voor ruim 400€ te koop vandaag.

Ik dorst niet te zeggen dat ze voor 149€ over de toonbank gingen.

Wil wel gaan zeuren bij Studio De Dijk, maar dan heb ik bewijs nodig dat ze bij Feedback zo goedkoop zijn (liefst iets wat ik uit kan printen ofzo...)

Iemand die wat heeft?

Op de site van Feedback kan ik de AN en DX niet vinden.

Origineel geplaatst door shortwave
Wil wel gaan zeuren bij Studio De Dijk, maar dan heb ik bewijs nodig dat ze bij Feedback zo goedkoop zijn (liefst iets wat ik uit kan printen ofzo...)

Iemand die wat heeft?

Op de site van Feedback kan ik de AN en DX niet vinden.

Mail mij even op bazziman @ hotmail en ik maak een scan van de aankoopbon...is dat goed genoeg?

Stelletje RATTEN!!!

hehehe

't is dak het geld er niet voor heb nu, maar anders had ik precies hetzelfde gedaan.

GEAR IS OORLOG!

:D

Origineel geplaatst door C738
Stelletje RATTEN!!!

hehehe

't is dak het geld er niet voor heb nu, maar anders had ik precies hetzelfde gedaan.

GEAR IS OORLOG!

:D

Yep!! Geboren in 1972, het chinese jaar van, jawel... DE RAT!

Zeker een goed jaar. ;)

Maar ik zou het gezicht van die verkoper van de Dijk wel eens willen zien als hij die kopie van die bon voor z'n smoel krijgt.

Origineel geplaatst door fuse
Maar ik zou het gezicht van die verkoper van de Dijk wel eens willen zien als hij die kopie van die bon voor z'n smoel krijgt.

Ja, ik ook! hehehe... >:|

Zodra Bazziman me die bon mailt, fax ik 'm naar De Dijk.... En dan bellen!

Ik houd jullie op de hoogte

Origineel geplaatst door oxoid
Hehe, ze zullen vast niet heel enthousiast zijn :kroon:

moeten ze maar niet zo adverteren.
praktijk is echter dat consumenten vaak geen zin in gezeik hebben en dus óf ergens anders kopen óf genoegen nemen met een hogere prijs. omdat winkels over 't algemeen niet erg snel over de boeg gaan bij dit soort dingen; die weten nl. ook dat de koper meestal niet lang genoeg voet bij stuk houdt ook al staat 'ie volledig in z'n recht.. of 't wordt iets van 'ja maar waar jij 't over hebt was een tijdelijke aanbieding; dat ding is nu niet meer voor die prijs te krijgen dus hebben we nou wel weer de laagste prijs...'
maar, afhankelijk van de kleine lettertjes in de algemene voorwaarden, moeten ze je 't apparaat eigenlijk wel tegen de lagere prijs meegeven, zonder gezeik zelfs..

Ik denk dat ze bij de Dijk ook niet echt achterlijk zijn en ook wel van deze aanbieding hebben gehoort. (en ze weten dat ze op zijn)

Mijn ervaring is dat ze bij Studio De Dijk behoorlijk schijt hebben aan wat de "klant" vindt, dus lijkt me niet eens het proberen waard.

Hoe hebben al die onder vuur genomen uiteindelijk winkels gereageerd ? Opvallend weinig feedback -hh- meer wat dat betreft. Wat het 'meet the cheapest price' principe betreft: dat hoeft een winkel niet te doen wanneer het duidelijk een tijdelijke aanbieding of een restpartij -winkeldochter- betreft. Ik heb na twee dagen (twijfelen) gelukkig toch maar op de Feedback site besteld en gisteren gehoord dat de doosjes waarschijnlijk vandaag geleverd gaan worden.
Er is nogal wat commentaar op Feedback maar ze hebben uiteindelijk veel mensen blij gemaakt met die prijsjes, er ook veel geleverd, en Yamaha tegensputterend achtergelaten.
Trouwens ook veel slechte verhalen over andere winkels hierboven. Uiteindelijk willen we blijkbaar altijd de allerlaagste prijs voor alles, met superservice en liefst ook nog om de hoek op voorraad waar je eerst eindeloos alles kunt proberen. Klinkt mooi, maar niet realistisch.

Verder bedankt Kenny, die het bericht 149 Euro hier oorspronkelijk naartoe slingerde, nadat veel mensen in de recente Feedback folder de dubbele aanbiedingsprijs gezien hadden. Hats off sir. Ben nog niet zo lang aanwezig op dit mooie forum, maar het leert wel dat meermaals dagelijks aankloppen vaak interessante dingen oplevert. (Niet alleen aanbiedingen).

Ach, dat ben ik wel met je eens. Ik koop al mijn nieuwe spullen bij Feedback en ik ben uitermate tevreden over ze, je kan nu eenmaal niet alles hebben, is het wel?

Toen ik trouwens vorige week bij Feedback R'dam was en een babbeltje maakte met 1 van de mannen daar, en vertelde hoe de aanbieding in het SF werd besproken, hoorde ik van diezelfde Feedbacker (hij vertelde het met glinsterende oogjes van de pret) dat Kenneth (Toetsen!) dat op het forum geslingerd zou hebben...
Hmm, Kenneth, Kenny, misschien toch iets minder onbaatzuchtig als je denkt...

NOFI, echt niet, want ik ben bijzonder blij dat ik de prijzen hier ben tegengekomen, anders had ik het volledig gemist...

Origineel geplaatst door n0_key
Ach, dat ben ik wel met je eens. Ik koop al mijn nieuwe spullen bij Feedback en ik ben uitermate tevreden over ze, je kan nu eenmaal niet alles hebben, is het wel?

Toen ik trouwens vorige week bij Feedback R'dam was en een babbeltje maakte met 1 van de mannen daar, en vertelde hoe de aanbieding in het SF werd besproken, hoorde ik van diezelfde Feedbacker (hij vertelde het met glinsterende oogjes van de pret) dat Kenneth (Toetsen!) dat op het forum geslingerd zou hebben...
Hmm, Kenneth, Kenny, misschien toch iets minder onbaatzuchtig als je denkt...

NOFI, echt niet, want ik ben bijzonder blij dat ik de prijzen hier ben tegengekomen, anders had ik het volledig gemist...
Kenny is toch ook werkzaam bij FB? Hij heeft mij m'n MD ook verkocht...geen korting gekregen maar wel wat gratis kabels erbij... :walker:

KEN uw lid! 8D

Ik heb mijn AN200 binnen! Of eigenlijk, nog niet, ik heb alleen het remboursbonnetje hier. Ik had geen geld in huis, ik dacht dat het pas morgen op zijn vroegst zou komen. :frons:
Anywayz, nou is het evengoed morgen pas 8o)

Edit: minus 1x anywayz, te irri...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back