feedback aanbiedingen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Inmiddels heb ik m.b.v. Bazziman's factuur onderhandeld met Studio De Dijk. In eerste instantie dachten ze dat ik een prijsgarantie wenste op iets wat elders 2de hands gekocht was. Maar goed, toen ik duidelijk maakte dat de nieuwprijs van Feedback echt € 149,-- was, waren ze bereid die prijs ook te geven, ware het niet dat de AN en DX waren uitverkocht.

Eerlijk gezegd betwijfel ik of dat ding echt verkocht is bij de Dijk. Eigenlijk zou een van jullie morgen ofzo even moeten bellen met ze en vragen of ze nog een AN en/of DX op voorraad hebben, zonder direct te beginnen over de prijs....

FF controle, zullen we maar zeggen.

GEAR = WAR :D (he, CR78?!)

ik was net nog bij de dijk, vroeg "is de dx200 bij jullie inmiddels ook al in prijs verlaagd" en toen werd me verteld dat 't afgelopen was en ze niks meer kregen

Lijkt me dat menig muziekzaak hier lurkt voor het ea. Als ze maar niet gaan spammen.

En met zoveel aktieve leden met GAS attacks lijkt me dat er binnen no-time bekend is waar de koopjes te halen zijn.

Maar ik vind het nog steeds vreemd dat zo'n aanbieding kan. En menig andere winkel is de marge dan zo hoog dattie een paar keer over de kop gaat. Zou dat dan betekenen dat er te weinig concurrentie is, of dat ze gewoon prijsafspraken maken?

Origineel geplaatst door fuse
Maar ik vind het nog steeds vreemd dat zo'n aanbieding kan. En menig andere winkel is de marge dan zo hoog dattie een paar keer over de kop gaat. Zou dat dan betekenen dat er te weinig concurrentie is, of dat ze gewoon prijsafspraken maken?

nou mijn contact bij yamaha NL vertelde me dat zowel de AN als DX200 niet meer echt goed verkochten en dat ze dus niet meer gemaakt worden...vervolgens willen ze zo snel mogelijk van hun voorraden af en bieden deze dus ongeveer tegen kostprijs aan bij de grotere muziekhandels (zoals feedback) die ze daardoor voor een vette dump-prijs op de markt kunnen zetten in de hoop om er toch nog een klein beetje winst-marge op te maken...wat vervolgens ineens zodanig goed uitpakt dat wij hier allemaal helemaal gek worden en yamaha japan nu de prijs-stelling van die 2 bakkies gaat herzien en ze toch weer in productie gaat nemen ;)

Origineel geplaatst door Nightstorm
ik was net nog bij de dijk, vroeg "is de dx200 bij jullie inmiddels ook al in prijs verlaagd" en toen werd me verteld dat 't afgelopen was en ze niks meer kregen

Ofwel: helemaal uitverkocht?

Hummm... nou ja, ik bewaar die mail met de toezegging van De Dijk, want ze waren bereid die prijs van 149,-- ook te geven. Als Feedback weer eens met stuntprijzen komt, kunnen we ook weer bij De Dijk aankloppen.

THE WAR AIN'T OVER YET!
(Shoot! 'k Lijk wel de Iraaks minister van informatie...)

Origineel geplaatst door shortwave
Ofwel: helemaal uitverkocht?

Hummm... nou ja, ik bewaar die mail met de toezegging van De Dijk, want ze waren bereid die prijs van 149,-- ook te geven. Als Feedback weer eens met stuntprijzen komt, kunnen we ook weer bij De Dijk aankloppen.

THE WAR AIN'T OVER YET!
(Shoot! 'k Lijk wel de Iraaks minister van informatie...)

Ja als ze gezegd hebben dat ze 'm aan jou voor 149 willen verkopen maak je nog 'n kansje. Maar zoals volgens mij al gezegd werd: laagste prijs garantie geldt over het algemeen voor goederen die bij de concurrent nog leverbaar zijn, en niet voor tijdelijke stuntaanbiedingen, winkeldochters, restpartijen etc.

Als die DX binnenkort weer voor 149 op de markt komt word ik wel erg vrolijk!

Origineel geplaatst door lo-fi
Als die DX binnenkort weer voor 149 op de markt komt word ik wel erg vrolijk!

ach de gemiddelde in- en verkoop stromen op dit forum een beetje in gedachten houdend zul je binnenkort wel de eerste setjes van DX200's voor 149 euro of minder hier te koop zien staan ;)

Origineel geplaatst door lo-fi
Ja als ze gezegd hebben dat ze 'm aan jou voor 149 willen verkopen maak je nog 'n kansje. Maar zoals volgens mij al gezegd werd: laagste prijs garantie geldt over het algemeen voor goederen die bij de concurrent nog leverbaar zijn, en niet voor tijdelijke stuntaanbiedingen, winkeldochters, restpartijen etc.

Okay, da's misschien waar, maar neemt niet weg dat ze me de DX wilde verkopen voor 149,-- terwijl het een bulk-prijs was bij Feedback. Dan is het simpel: ik heb die mail met die toezegging, dus ontkomen ze er niet aan. :D

We'll see!

P.S. ik heb wel eens wat zaken gedaan met De Dijk, en ik ben bepaald niet weg van hun service etc.

joepie de poepie.....

Ik heb vanmiddag mn dx200 van de postbode meneer gekregen ik had em een ruime week terug telefonisch bij
FB besteld. Leuk apparaat hoor! na een middagje spelen heb ik er toch hele unieke geluiden uitgetrokken.

En, Olafmol, is het echt waar dat yamaha ze weer in produktie neemt? Dan ben ik benieuwd voor welke prijs ze dan over de toonbank gaan.

Pascal klapt in die handjes en is blai blai blai!:D

o en nu ik de dx heb, gaat mn Kawai k4r de deur uit -> staat hier bij de verkoop afdeling!

Origineel geplaatst door PzHKL
o en nu ik de dx heb, gaat mn Kawai k4r de deur uit -> staat hier bij de verkoop afdeling!

ff off-topic... maar dat vind ik dan weer zonde. Je K4 de deur uit doen. Niet dat het de ultimate synth is, maar blijft uiterst bruikbare module.

Maar goed, da's mijn mening

Wat betreft goedkope AN/DX modules: Dirk Witte wil de prijs van Feedback niet geven. Hun prijs, met zwaar bevochten korting: 450,-- :(

Origineel geplaatst door PzHKL

En, Olafmol, is het echt waar dat yamaha ze weer in produktie neemt? Dan ben ik benieuwd voor welke prijs ze dan over de toonbank gaan.

nee joh..dat was ironisch bedoeld ;)

Vind het een beetje sneu dat mensen die de plank misgeslagen hebben bij feedback (om wat voor reden dan ook) nu ineens gaan zeuren bij andere winkeliers om een DX of AN van 149 euro.

Het is nogal naïef om te denken dat andere (kleinere) winkeliers zomaar even mee gaan in een bulk van de aktie van de concurent, het lijkt wel of sommige members hier iets moeten bewijzen.

Gewoon pech gehad denk ik dan, zoals Olaf al zei: er komen vast wel wat 2e hands exemplaren binnenkort hier op het marktplaatsforum.

Origineel geplaatst door The Q
Het is nogal naïef om te denken dat andere (kleinere) winkeliers zomaar even mee gaan in een bulk van de aktie van de concurent, het lijkt wel of sommige members hier iets moeten bewijzen.

Ja dat klopt wel, dat ik iets wil bewijzen. Ik vind het leuk om te proberen. Nix naieviteit, want ik weet ook wel dat niet alle winkels zo maar hun prijzen zullen (of uberhaupt kunnen) verlagen. Maar als het lukt is dat toch alleen maar tof?? Ik hoef zelf geen DX of AN, maar als ik ergens anders wel die Feedback-prijs (of andere gunstige prijs) kan krijgen en daar andere forumleden een plezier mee kan doen.... Wat is daar mis mee?

Gewoon pech gehad denk ik dan, zoals Olaf al zei: er komen vast wel wat 2e hands exemplaren binnenkort hier op het marktplaatsforum.

juist! en ik wil graag de eerste zijn voor een AN ... heb al een tijdje een oproep staan ;)

Ik hoef zelf geen DX of AN, maar als ik ergens anders wel die Feedback-prijs (of andere gunstige prijs) kan krijgen en daar andere forumleden een plezier mee kan doen.... Wat is daar mis mee?
:confused:

An sich is er niets mis met het feit dat je een grote handelsgeest hebt alleen kan een bijkomend effect zijn dat je een member die wel serieus belangstelling heeft om een DX of AN te kopen misschien het gras voor de voeten wegmaait.
Dit omdat verkopers een beetje moe worden van "price hunters" als jij.

:confused:

Alleen kan een bijkomend effect zijn dat je een member die wel serieus belangstelling heeft om een DX of AN te kopen misschien het gras voor de voeten wegmaait.

Dat denk ik nou juist niet. Als bijvoorbeeld De Dijk wel nog een AN of DX op voorraad hadden, kon iemand die voor 149,-- krijgen. Da's toegezegd. Dan had ik dat op het forum gemeld en hadden leden zelf met De Dijk kunnen mailen/bellen/faxen. Dus ik laat eerder het gras wat harder groeien voor andere members
;)

Je hebt trouwens gelijk dat je verkopers niet tegen je in het harnas moet jagen met al te veel gezeur. Dat werkt alleen maar averechts.

Je hebt trouwens gelijk dat je verkopers niet tegen je in het harnas moet jagen met al te veel gezeur. Dat werkt alleen maar averechts.

Dit lijkt me een beetje omgekeerde wereld hoor. Want tsja, je hoeft niet onbeschoft te worden maar als ze gaan liegen en bedriegen dan mag je daar best wel wat van zeggen vind ik hoor. Of kijken jullie nooit naar breekijzer?

Als het ergens anders goedkopers is en ze willen niets aan de prijs doen dan is het jammer voor ze. Ze zijn ondernemers, en die horen nou eenmaal risico's te nemen. En als er de boot in mee gaan dan zullen ze het op een andere manier moeten terugverdienen. Kan dan niet dan moeten ze maar gaan stoppen en iets anders gaan doen.
En dan heb ik net zo het recht om zo weinig mogelijk voor iets te proberen te betalen en zij het recht om zoveel mogelijk proberen te verdienen. En als ze daar een hekel aan hebben en moe van worden dan hebben ze zwaar pech. Dat hoort er ook bij. En als een winkel me niet aanstaat dan ga ik daar ook zeker niets kopen, daar kan geen verkoper iets aan doen. :maffia:

Origineel geplaatst door fuse
Dit lijkt me een beetje omgekeerde wereld hoor. Want tsja, je hoeft niet onbeschoft te worden maar als ze gaan liegen en bedriegen dan mag je daar best wel wat van zeggen vind ik hoor. Of kijken jullie nooit naar breekijzer?

Tuurlijk mag je daar wat van zeggen. Dat doe ik ook zeker in het geval dat. Maar er zijn genoeg goede en eerlijke en behulpzame verkopers, en als ik er met hen echt niet uitkom over de prijs ga ik ze niet lopen afzeiken. Met tactisch onderhandelen kun je ver komen.

Maar liegebeesten e.d. daar stuur ik zo Pieter Storms op af! :duivels:

ff off-topic... maar dat vind ik dan weer zonde. Je K4 de deur uit doen. Niet dat het de ultimate synth is, maar blijft uiterst bruikbare module.

Maar goed, da's mijn mening

ook mijn mening maar joe kent hef it oal!

Origineel geplaatst door olafmol
nee joh..dat was ironisch bedoeld ;)

hehe LOL

:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back