feedback aanbiedingen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

olafmol

[EXPANSIONS]
Feedback heeft een aantal erg leuke aanbiedingen zag ik hun foldertje:

MAM ADX1 analoge drumsynth met 5 synth-engines en vet veel knoppen: 199 euro

Novation KS5: 899 euro..... ben benieuwd of de K-station nu ook ineens veel goedkoper is geworden ;)

Universal audio UAD1: 699 euro

www.feedback.nl

MAM filterbakje voor 79,- .. Opzich geen geld!

Die filterbank is wel de AFB8. Die heeft dus geen midi lfos...

Nee, een DPS 24 voor 3600 euro zo uit mijn blote hoofd...

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Nee, een DPS 24 voor 3600 euro zo uit mijn blote hoofd...

In Engeland is hij dan toch stukken voordeliger.

Ik heb bij Feedback de KS5 gekocht. Ze hadden nog één KS4 maar die mocht niet voor minder weg. De KS5 was een goedkope partij, vandaar de aanbieding. De Station ging dus ook nog niet zakken in prijs.

Verder de Nord2 was inderdaad € 999,- maar was niet meer voorradig. Zou deze week weer komen. Waarom de aanbieding? Niet alleen omdat de Nord3 er is maar ook omdat er een Nord2 Special aan zit te komen. Wat is er zo special aan? Nou, er zitten standaard geheugenkaartjes in met een aantal geluiden. That's it!

- - - - - - -

Nou, de KS is erg lekker en compleet. Het enige probleem wat ik heb is dat er een nieuwe OS voor is, OS2. Maar het installeren wil niet zo lukken. De KS5 lijkt alles te ontvangen (percentage loopt op) maar komt niet op 100%. Na 99% gaat ie naar 00% (kan natuurlijk ook dat er maar twee cijfers beschikbaar zijn voor het percentage). Vervolgens zou er een melding van TURN OFF-ON moeten verschijnen. Nou, niet dus :(

Iemand hier ervaring mee? Heb reeds een call ingelegd bij Novation maar de supportafdeling schijnt niet zo vetr te zijn als de KS ;)

Re: feedback aanbiedingen

Origineel geplaatst door olafmol
Feedback heeft een aantal erg leuke aanbiedingen zag ik hun foldertje:
MAM ADX1 analoge drumsynth met 5 synth-engines en vet veel knoppen: 199 euro

Zou Feedback soms gaan stoppen met MAM-apparatuur in hun assortiment op te nemen? Ik dacht dat ik gezien had dat meer MAM-gear 'Speciale aanbiedingen' waren (maw "op = op", voor zover ik weet).. Weet iemand hier toevallig het fijne van? En zo oud is de ADX1 nou ook weer niet, volgens mij juist een van de latere MAM vindingen.

die MAM drumbak is vet ... het is jammer dat ik geen geld heb anders had ik er eentje gehaald zeg ...

hmm.... zouden ze interesse hebben in inruil voor aanbiedingen?

ik denk dat ik ze even ga bellen.

hmm... als ik mijn kawai xs-1 en mam warp 9 inruil dan moet ik nog 100 euro bijbetalen ....

tempting ....

Iemand hier ervaring mee? Heb reeds een call ingelegd bij Novation maar de supportafdeling schijnt niet zo vetr te zijn als de KS ;)

Nou... gisteravond gemaild en vandaag om 11:35 uur al een keurige reply met SysEx files welke ik met MIDIOX naar mijn synth gestuurd heb. Job done!!

Probleem schijnt in Cubase SX te zitten. "The problem you are having seems to be due to the way SX is loading in the MIDI file. If you look at the data in the list editor of SX you will probably find that some sysex packets are occurring at the same time position."

Origineel geplaatst door metatron
Die ga ik kopen :D

Als die dingen ooit nog eens geleverd gaan worden. Ik heb ze al meer dan een maand geleden besteld en al een stuk of vijf keer gebeld maar het enige wat die gast van feedback zegt is "ja ik verwacht ze ieder moment" en "ik heb met Mackie wel eens gekkere dingen meegemaakt". Ja daar heb ik wat aan als klant! :(
Eerst was het "over twee weken", toen was het "half maart", nu is het inmiddels toch al weer aardig richting eind maart en nog steeds niets.
Morgen maar weer eens bellen...

Origineel geplaatst door King of Snake
Als die dingen ooit nog eens geleverd gaan worden. Ik heb ze al meer dan een maand geleden besteld en al een stuk of vijf keer gebeld maar het enige wat die gast van feedback zegt is "ja ik verwacht ze ieder moment" en "ik heb met Mackie wel eens gekkere dingen meegemaakt". Ja daar heb ik wat aan als klant! :(
Eerst was het "over twee weken", toen was het "half maart", nu is het inmiddels toch al weer aardig richting eind maart en nog steeds niets.
Morgen maar weer eens bellen...

Ga er maar aan wennen als je iets bij Feedback koopt wat ze niet op voorraad hebben. Leuke zaak, goede prijzen, maar telefonisch niet bereikbaar en bestellingen duren eeuwen...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back