Wie kan mij wat vertellen over dit type synth. Ik heb al gebladerd op het forum, maar kwam alleen advertenties tegen.
Voor de rest op het i-net wat korte info. Kun je bijv. de geluiden van Native I. FM7 hiermee maken?
Misschien een idiote vergelijking, maar wat kan hij meer of minder dan een prophecy (gezien ik een prophecy heb).
Mijn muziek stijl is euhmmm....pink floyd achtig, gothic, industrial, een beetje er tussen in (experimenteel).
Voor de rest op het i-net wat korte info. Kun je bijv. de geluiden van Native I. FM7 hiermee maken?
Misschien een idiote vergelijking, maar wat kan hij meer of minder dan een prophecy (gezien ik een prophecy heb).
Mijn muziek stijl is euhmmm....pink floyd achtig, gothic, industrial, een beetje er tussen in (experimenteel).

De DX7 II FD heeft geen
met NI FM7 te maken.

. Ook zit je mensen lekker te maken met geluidjes die uit de II DF echt niet kunnen komen - limieten aan envelopes & dergelijke, alsmede het gebrek aan effecten.

Echt niet. Voor rond de 800 euro koop je een SY99... Kan je er nog een AN200 bijkopen