MPC Electronics "The Kit" Vage drumdoos

RezonatoR

Ik hang wat rond..
MPC ELECTRONICS "THE KIT"

Ik heb dit ding voor 1 EURO! op de rommelmarkt gekocht en ik weet niet wat ik er mee aan moet.
Het ding ziet er supergaar uit met papieren (door de vorige eigenaar vervangen, denk ik) pads en gare er af gevallen koperkleurige hihat triggerknopjes. Ik weet niet wat voor sound het ding maakt en of er d.m.v restaureren en modificeren (hij is wel analoog volgens mij) nog iets van te maken is. Ik wou hem misschien wel in een andere bak bouwen. Weet iets van dit ding of kan ik m beter wegpleuren???

kit.jpg

Beter!

Je hebt nog een Kit van MPC.. Die is pas echt super vet. Maar voor 1 EURO mag je dit niet laten liggen! Gefeliciteerd!

Ik heb er ook eentje. Sensomania verkocht ze vroeger. Best leuk ding, maar wat moet je/ik er mee??
Ik heb de mijne gratis gekregen. Maar 1 Euro is ook niet te veel:D

Mocht je hem wegpleuren dan moet je even zeggen in welke vuilnisbak. Dan ga ik hem daarin zoeken.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Mocht je hem wegpleuren dan moet je even zeggen in welke vuilnisbak. Dan ga ik hem daarin zoeken.

veel plezier met zoeken hehe. ik ben je toch te snel af :duivels:

drum trigger lijkt me wel grappig altijd. naja soort simmons of roland achtig iets. en dit ziet er interresant uit haha dus naja als het toch word weggegooid heb ik wel reisje naar die vuilnisbak over.

<reclame>
Heeft u ook nog oude synthesizers, drumpads etc. liggen. Schroom dan niet en doneer ze aan het help slipperman het jaar door fonds. DOor een synth of een module etc. te doneren doet u hem er echt een pleziertje mee.
U kunt een PBtje sturen naar bovengenoemde persoon.
Wij danken u bij voorbaat
</reclame>

maar heeft oemand ook tip voor circuit bending? ik heb nog nooit zoiets gedaan? behalve dan mijn boss effect repareren.

Back