Hoi,
Oe,oe,oe, een thread over acidhouse hehehe,. woot, was acidhouse verslaafde vroeger
Dit kan ik nog bijdragen aan deze thread :
Helaas weet ik niet meer wat ik vroeger op plaat had aan acidhouse, maar ik was er zeker dol op.
Ik heb helaas al me platen weggedaan jaren geleden, maar ik heb nog wel een paar oude CDs met wat acid ( achtige ) muziek erop

:
Na het uitzoeken wat ik nog heb aan acidhouse op CD, was ik toch wel weer blij om een aantal oude tracks weer eens te beluisteren
Dit is wat ik nog heb

..'t is nie veel meer
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ACID FLASH 5 :
Van die ( dubbel ) cd vind ik een aantal nummers erg vet ( buren ook

..not ) :
CD 1 :
DJ E.B.O - Acid Trek
CD 2 :
- Josh Wink & woody McBride - stairway to headphones ( DJ slip remix )
- Acid Junkies ( dat dit nog niet genoemd is in dit topic

) - Space Frame !
- Cascade - Art of choice
- TheRiot - The wicked ( lange intro, maar daarna is het wel lekker )
- RobAcid ( duitse DJ / producer ) - Der Agent ( heerlijke track ! ..beetje spacy enzo )
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
HARDHOUSE : ( 4 cds ( 1998 ) )
The trip :
- Temple of Acid - Confront the void ( relaxte acid )
- Overhead noise - In the heat of the night
The Darkside :
- DJ Misjah & Tim - Purple road ( Zeeeeeer nice acid trackje ! )
Acid Funk :
- Ice station zebra - Temple of acid
- Dj misjah & Groovehead - Trippin' out
- Dj misjah & Tim - Keep your love
The Mix : troep.
Emmanuel Top : ( deze 3cd album is uit 2002, ken zijn werk vooral van Attack records ... en ik dacht dat hij deze tracks gemaakt had met hulp van ( sony ) acid pro en geen cubase .. weet het niet helemaal meer zeker. )
Veel tracks op de eerste 2 cds zijn VET.. echt goede oldschool acidhouse
cd 1 :
- Acid Phase ( original club mix (..alleen het is niet echt clubby

))
- Turkish Bazar
- Climax v1.1
- Tone
- So Cold
- Throb
- This is a..
cd2 :
- Ecsta-Deal
- Rubycon
- Equilibrism
- La pipe à eau
- Shotgun
cd3 : troep, vooral mixes enzo.
Verder zijn er nog genoeg acid tracks die erg vet zijn, maar waarvan ik de naam niet meer weet. En ik die niet in me bezit heb, erg jammer.
En van de newschool acidhouse ken ik niks helaas, aangezien ik me op DnB richt tegenwoordig.
Wat ik ook wel erg goed vond klinken was 1 van de eerste acid tracks, dat zat in de video over de geschiedenis van de roland TB303.
Laterz,.