MKS 7 op MP

ja is wat veel he.....
gaat hem ook maar weer uit de verkoop halen en repareren ;)
is weer zoon typies gevalletje van niet willen verkopen maar het geld goed kunnen gebruiken en dan dus maar veelste hoge prijs vragen.
beetje kansarm.... maar ja niet geschoten altijd mis

ja is wat veel he.....
gaat hem ook maar weer uit de verkoop halen en repareren ;)
is weer zoon typies gevalletje van niet willen verkopen maar het geld goed kunnen gebruiken en dan dus maar veelste hoge prijs vragen.
beetje kansarm.... maar ja niet geschoten altijd mis

Niks mis mee maar beter even fixen dan doet ie het prima in de markt want het is wel een gewild bakkie.

nou ralph... als ie gefixt is gaat dus echt niet meer weg :P wat een herelijk geluid heeft die bak :)

Valt dat te reviseren? Ik bedoel, zijn de voices custom chips, en zoja nog te verkrijgen? Anders: oei. :)

ze zouden te vervangen moeten zijn me dnaab's chips

jups mocht je ereen aanwillen schaffen ga er maar vanuit dat je onderhoud krijgt..... die van mij deed het aan het begin al niet helemaal lekker maar het werd steeds erger..... hij staat nu zelfs nietmeer aan bij mij thuis.... das zonde

jups mocht je ereen aanwillen schaffen ga er maar vanuit dat je onderhoud krijgt..... die van mij deed het aan het begin al niet helemaal lekker maar het werd steeds erger..... hij staat nu zelfs nietmeer aan bij mij thuis.... das zonde

Ik laat de roland juno reeks met voice chip problemen links liggen

ik snap het maar mocht je ereentje voor een beschaafd prijsje kunnen kopen en de moeitewil nemen om dnaabs chips erin te plaatsen heb je wel een hele vette bak die niet meer kapot gaat

ik snap het maar mocht je ereentje voor een beschaafd prijsje kunnen kopen en de moeitewil nemen om dnaabs chips erin te plaatsen heb je wel een hele vette bak die niet meer kapot gaat

Klopt...ik vind de MKS7 sowieso een interessante bak..

heb bij die van mij alle 7 chips vervangen door dnaab zijn chips

maar aanschafprijs was maar 150

dus voor 400 een leuke synth met drummer, niks mis mee

wat kosten die dnaab chips?

Ok...dus met veel voices stuk is een 106 achtige eigenlijk 80% total loss.

Back