• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop ROLAND JUNO60 en meer synths

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

matrixxx

Ouwe rot
te koop

ROLAND JUNO 60 in goede staat prijs 350€

KORG POLYSIX in goede staat prijs 320€ (volledig nagekeken en gecalibreerd incl vervanging battarij naar lithium)

KORG POLY61 in goede staat prijs 125€

mail to w.boogaard@chello.nl of bel 06 22149804

aankomend in de verkoop : 2x korg polysix en ppg wave 2.3

Aankomend in de verkoop een PPG Wave 2.3!?

Oh la la.

Betekend dat je die binnenkort kan aanbieden?

Daar ben ik wel in geintreseerd!

:biertje:

ja de ppg 2.3 komt eerdaags los maar even voor de duidelijkheid ik heb iemand als eerste belooft om een bod te doen en ik hou me aan mijn woord

de vorige koste 300 en die daarvoor weer 285, het zal wel aan de kwaliteit liggen

Poly 61

Poly 61

Heeft die Poly 61 Midi????
Dan heb ik wel interesse.

ja de korgjes worden ook verkocht met verschillende prijzen van binnen zijn ze allemaal het zelfde maar optisch kunnen ze iets verschillen de ene is mooier als de ander en zit er bv een orginele handleiging bij met patchbook vandaar de verschillen

de poly61 is al lang verkocht

eigenlijk is alles wat hierboven staat al eens verkocht maar er komt wel een polysix weer aan en een juno 60

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back