Leuk dingetje: 'Klokked'

Werkte bij mij niet. Maar als je deze link klikt en dan "Save As" bij de betreffende mp3 kom je er ook. ;)

http://stage.vitaminic.nl/main/imipolex

Maar leuke muziek. Van het type 'ik ben op slaap gevallen op m'n synth' ;)
Klink ook lekker dynamisch.

Dit trek ik zeker wel. ;)

wow goed man wat een rijkdom aan geluiden!:halleluja ik heb nog niet zoiets gehoord:walker:halleluja ik heb nog niet zoiets gehoord. echt super. ademloos.

wasig....wel leuk gedaan

vette vette vette vette shit!
echt heel goed. ik weet eigenlijk niet eens wat ik erover moet zeggen. behalve: super! ik ga gelijk die andere nummers ook downloaden

Die andere nummers lijken d'r niet echt erg op, hoor. Vind sommige nog wel goed (Idiomatic, enne, nog een) maar te saai. Ga het er binnenkort allemaal afgooien, dus.. Grijp je kans! Alles moet weg!

hmmm, best wel een lekker nummer hoor.
knap gedaan, kan er eigelijk niets op aanmerken.
knap knap knap!

greets isnieZot

Origineel geplaatst door Imipolex
Die andere nummers lijken d'r niet echt erg op, hoor. Vind sommige nog wel goed (Idiomatic, enne, nog een) maar te saai. Ga het er binnenkort allemaal afgooien, dus.. Grijp je kans! Alles moet weg!

leuk dat je dat zegt, ik heb ook een ander nr. op je site beluisterd en die is veel saaier IMO. dit nr. vind ik er <HUGE> bovenuit steken.

echt goed!
blijf steeds nieuwe dingen horen :)
alles past gewoon en niets zit elkaar in de weg
edit: hij is wel erg plotseling voorbij

Origineel geplaatst door Bahamut
echt goed!
blijf steeds nieuwe dingen horen :)
alles past gewoon en niets zit elkaar in de weg
edit: hij is wel erg plotseling voorbij

Bedankt voor alle commentaren! Leuk te horen dat men het leuk vindt om te horen, of zoiets. En nee, ik was niet in slaap gevallen op m'n synth hoor. In tegendeel. Ik werd net wakker! En het is origineel een veel langer stuk natuurlijk.

En ja hoor, na wel 38 downloads en een handvol streams staaat Imipolex op nr. 1 in de 'dance/electronica charts' van vitaminic... Hahaha. Geeft wel aan hoe belabberd weinig daar eigenlijk gebeurt. Maar goed. En wie is die f***ing Bruno Feragni eigenlijk? Die staat daar al eeuwen, toch? Hoeveel DSF'ers hebben eigenlijk een vitaminic ding?

Back