Dozart – I Dream About Things Way Beyond This Atmosphere

Cool hoe die bas er langzaam in komt op 0.57. Leuk basloopje ook met die pitchbends erin. Fijn spacey sfeertje hoor. Niks op aan te merken. ‘k Kan qua concept ook de drop volgen op 2.28, Twee minpuntjes in my humble opinion: Rond 6.30 vond ik ‘m wat te lang duren want er gebeurt daar een tijd lang niets nieuws, en die wekker op 6.40 vond ik wel wat detoneren en onnodig.

Ik luister eigenlijk nooit dit soort muziek, maar kan deze zeker waarderen. Top!

Groet, Dorian

Super bedankt nog allebei!

Ondertussen weer bezig met een nieuwe. Maar zal van de week nog eens keer deze luisteren om te kijken of de mix nou definitief goed is zo :P

Ik ga aangifte doen wegens racisme op dit forum, want niemand luistert =(
Sorry, ik luister niet zo vaak. Maar als ik luister, probeer ik ze wel allemaal mee te nemen en te voorzien van een 'niet AI gegenereerde' ;P mening.
Net zoals deze :)

Het a-tonale kan ik niet zo goed plaatsen (die fluit en bas die 'all over the place' gaan qua tuning) en de bas groove (ritmisch steeds gelijk aan het fluit ding) gaat me na een paar maten negatief opvallen.
Ik zou na verloop van tijd lekker op de halve tel gaan zitten tegen de kick in met de bas en 'het andere ritme' af en toe terug laten komen.
Die achtergrond vibe (pad) is erg lekker!

Sorry, ik luister niet zo vaak. Maar als ik luister, probeer ik ze wel allemaal mee te nemen en te voorzien van een 'niet AI gegenereerde' ;P mening.
Net zoals deze :)

Het a-tonale kan ik niet zo goed plaatsen (die fluit en bas die 'all over the place' gaan qua tuning) en de bas groove (ritmisch steeds gelijk aan het fluit ding) gaat me na een paar maten negatief opvallen.
Ik zou na verloop van tijd lekker op de halve tel gaan zitten tegen de kick in met de bas en 'het andere ritme' af en toe terug laten komen.
Die achtergrond vibe (pad) is erg lekker!
Ik moest ff denken wat jij bedoelde met die 'fluit'. Haha, das gewoon een sub oscilator-variant van de bass maar dan 2 octaven hoger en een getekende pitch-env. Maar goed, da maak nie uut.
Wellicht dat je daar wel eigenlijk een heel goed punt te pakken hebt.
Als ik er weer aan toe ben om nog eens wat aan deze track te gaan doen, zal ik dit zeker eens meenemen. Thanks!

Ga die tip wel van je opvolgen denk ik. Je wijst volgens mij precies aan wat ik er zelf niet helemaal tof aan vind voelen iedere keer als ik 'm hoor. 🙂

Ik moest ff denken wat jij bedoelde met die 'fluit'. Haha, das gewoon een sub oscilator-variant van de bass maar dan 2 octaven hoger en een getekende pitch-env. Maar goed, da maak nie uut.
Aha. Vandaar dat ze steeds gelijk lopen :) :)
Wellicht dat je daar wel eigenlijk een heel goed punt te pakken hebt.
Als ik er weer aan toe ben om nog eens wat aan deze track te gaan doen, zal ik dit zeker eens meenemen. Thanks!
Ja snap ik :)
Ik kom zelden terug op eerder gemaakt werk.
En doorrrrr
(maar ik maak dan ook vooral jams)

Ga die tip wel van je opvolgen denk ik. Je wijst volgens mij precies aan wat ik er zelf niet helemaal tof aan vind voelen iedere keer als ik 'm hoor. 🙂
Benieuwd naar een eventuele nieuwe versie :)

Aha. Vandaar dat ze steeds gelijk lopen
Nee, uiteindelijk wel een duplicaat van gemaakt, dus kan het makkelijk veranderen. Maar goed, eerst nog ff uit het 'ik kan deze niet meer horen'-gevoel komen 😅😅

Aha. Vandaar dat ze steeds gelijk lopen :) :)

Ja snap ik :)
Ik kom zelden terug op eerder gemaakt werk.
En doorrrrr
(maar ik maak dan ook vooral jams)

Benieuwd naar een eventuele nieuwe versie :)

Ik heb de bass veranderd op dat climax stuk. :) Versie geüpdatet.

Thnx!

Dat is idd een groot deel van de track. Maar hij stond wel qua volume nog wat te hard. Dus nu die iig nog ff wat zachter gezet. :)

Back