Depeche Mode liefhebbers?

IMG_0751.JPG

Martin Gore of Depeche Mode receives a Leipzig-S at the studio where they are recording their next studio album. (Cristoffer Berg also in shot!) April 2012. Looks like shot with an analogue camera judging by the fuzzy focus!

http://analogue-solutions.blogspot.com/2012/04/martin-gore-of-depeche-mode-receives.html

Net als op de vorige cd gaan ze weer veel analoge synths gebruiken zo te zien...

cool!

En toen struikelde ik over deze thread...
DM is voor mij altijd een fantastische band gebleven, ups en downs, maar ook de downs hadden hun charme.
Ik heb er toch al snel meer dan 40 cd's van staan, en een aantal dvd's.
Altijd leuk om naar te luisteren, en ook inspirerend! :)

De SACD versies (re-releases) met op elke uitvoering een documentaire over de desbetreffende cd zijn aanraders!

"Some synths they are using on the new album:
Moog 55, Memorymoog, Voyetra Eight, Macbeth M5N, Oberheim Matrix 12,
Sem Pro och Two Voice. Three Arp 2600 rack, two racks rackar with Sergemodules,
Roland System 100, 100M, Jupiter 8, TR808 & 909. Ems Synthi,
Ensoniq Fizmo, Gleeman Clear, SteinerParker, Vermona Lancet plus one
Euroracksystem with 800 modules"

Zeer analoog dus weer...

zal wederom allemaal onder de 120 BPM zijn en gezongen zwaarmoedige teksten ;)

Nieuw album, nieuwe tour, joepie! Hopelijk dat ze deze keer weer in Ahoy komen of Heineken Music Hall ofzo, vorige keer was ik naar de Esprit Arena in Dusseldorf en dat was me net iets te massaal.

Ik denk dat het ipv Ahoy nu de nieuwe Ziggo Dome zal worden (als ze die vol krijgen ;) ). Album schijnt op 13 april uit te komen.

Ziggo Dome is beter dan Ahoy, dus ik vind het wel prima ;) Maar goed, als het moet rij ik er wel voor naar Dusseldorf. Nadeel daarvan is dat het gewoon veel moeilijker is om dichtbij het podium te komen.

Vorige keer hielden ze het wel spannend, ik had kaarten voor Dusseldorf en 2 dagen van tevoren werd Dave ziek. Uiteindelijk pas een jaar later de herkansing gehad. Je weet het maar nooit met die Gahen, als 'ie niet in het ziekenhuis ligt met een overdosis dan heeft hij wel een eng gezwel ofzo. Daarom wil ik nog zo veel mogelijk concerten meepakken, ik verwacht niet dat de beste man heel oud wordt.

Back