Ik was vorige keer ook in Dusseldorf, maar vond de zaal te groot. Wel gaaf concert verder. Ik hoop dat er nog een Ahoy datum in zit...
Denk dat ze dit keer naar de nieuwe Ziggo Dome gaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik was vorige keer ook in Dusseldorf, maar vond de zaal te groot. Wel gaaf concert verder. Ik hoop dat er nog een Ahoy datum in zit...
Bleh, op dezelfde dag waren alle goede plaatsen voor Dusseldorf al weg. En ik ga echt geen 75 euro betalen om ergens achterop een veld naar een paar stipjes te kijken.
Bedankt voor de tip, helaas wederom te laat voor goede plaatsen. Ze zijn te populair bij onze oosterburen![]()
Metrolijn M2 vanaf Deli Raar trouwens dat meerdere "echte" bands helemaal niet in Nederland optreden

Raar trouwens dat meerdere "echte" bands helemaal niet in Nederland optreden

Da's misschien ook nog wel een optie ja. Wel 9 uur rijden heen & terug![]()

Hmm 15 juni is een zaterdag. Wellicht dat ik het vrouwtje kan verleiden als ik er een hotelletje en een diner bij doe![]()
Wat mij opviel bij het vorige Depeche Mode concert in Dusseldorf was dat de gemiddelde leeftijd van de bezoekers redelijk laag was, ondanks dat het een 'oude' band is. Best veel 30'ers en 40'ers, maar vooral ook veel 20'ers en zelfs tieners. En dan een stadion vol. In Nederland heb ik het idee dat niemand onder de 30 Depeche Mode uberhaupt nog kent.