Depeche Mode liefhebbers?

Ik hou evenveel van die goeie synthpop uit het Vince Clarke tijdperk als van de Depeche Mode erna.
Goeie zaak dat Vince eruit is gestapt. Mét hem had Depeche Mode nooit die donkere kant opgegaan.
En Vince heeft zich in nog tal van andere projecten kunnen uitleven, dus niets verloren.

Zijn er nog mensen die VCMG - Ssss hebben geluisterd? Ik vind het wel een geinig project en zeker geen verkeerde tracks!

Ik heb de lead-off single beluisterd, ja. Erg goede samenwerking en ik vond in ieder geval die track vernieuwend.

Depeche Mode heeft me nooit zoveel gedaan...
"Upstairs at Eric's" van Yazoo heb ik wel grijsgedraaid :-)

Depeche Mode heeft me nooit zoveel gedaan...
"Upstairs at Eric's" van Yazoo heb ik wel grijsgedraaid :-)

Die "Upstairs at Eric's" is gewoon klassiek, maargoed we zullen dan een "zijn er nog yazoo liefhebbers" topic moeten openen. :D

Oliver Chesler mag er graag naar luisteren. Ik zelf vind Personal Jesus wel een leuk nummertje.

Zijn er nog mensen die VCMG - Ssss hebben geluisterd? Ik vind het wel een geinig project en zeker geen verkeerde tracks!
Hoorde dat album laatst bij een maat van me.. toen we zijn VX600 aan reparen waren.. Dikke tracks ja!! :mega:

mja, niet slecht maar ook zeker geen bijzondere track, een beetje zo'n standaard basic geluidjes met LFO gedreven filter sweep dinges compo...

toen vince clarke er nog in zat was het nog leuke echte synthpop
je bedoeld veelal wat vrolijker en wat ongedwongener ipv soms zwaar en depressieverug?

Laatst gewijzigd:
Ik kan de samenwerking Gore-Clarke erg goed waarderen. Oliver was inderdaad een van de vier fans die tijdens het 101 tournee mee mocht. Bijzonder documentair dat 101.

Ik ben groot DM liefhebber, maar Yazoo heb ik me nooit in verdiept. Zal eens een spotify luistersessie doen.

VCMG, nieuwe album, heb ik wel gecheckt. Kan ik heel, heel goed hebben :)
Interessant dat VCMG! Heb nu pas geluisterd.
"Upstairs at Eric's" was 1 van mijn eerste LP's!
Die ligt nu wel vol gekraak ergens op zolder...
De mp3tjes, doen me nog wel aan toen terugdenken :-)

Back