• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kawai XS-1 en MAM Warp 9

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Stefan

budget freak
beste mensen,

ik heb in de aanbieding een Kawai XS-1 geluidsmodule en een MAM Warp 9 filter.

feedback bied 50 euro per stuk... indien er hier mensen zijn die interesse hebben in een van deze apparaten en een dergelijke of hogere prijs bieden dan ben ik zeer bereid om em niet aan de feedback kwijt te raken ;-)

ik gebruik beide apparaten niet echt veel, en wil graag gebruik maken van de feedback aanbieding voor de MAM ADX-1 drummachine :)

post hier, of PB me ff ...

t.i.: beide apparaten hebben geen doos meer, de MAM heeft wel nog een handleiding erbij. ze komen uiteraard allebei met netstroom adapter. je hoeft ze dus alleen nog aan te sluiten met audio en eventueel midi kabeltjes en je bent ready to go.

ik lever echter geen audio of midi kabeltjes bij ....

<offtopic>
Ik wil ook een mam!!
Ik wil ook nog monitors....

*zucht*: zal ik nou alweer voor al die onzinnige knopjes kiezen, ipv doorsparen voor setje monitors..... *zucht* :stupid

<offtopic>

DJ F-Asis: ik heb je een e-mailtje gestuurd :)

de warp 9 is weg. de kawai is er nog voor de liefhebber :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back