bestaar er een audio analizer die dit kan?

hoi,

ik ben op zoek naar een audio analyzer vst plugin waarmee ik precies kan zien welke frequenties een bepaalde audio file heeft en waarmee ik het frequentieoverzicht vervolgens kan opslaan in de plugin en deze kan vergellijken met een ander audio bestand.
bijv.bassdrum1 freq vergelijken met bassdrum2
bestaat dit? bedankt!

In WaveLab van Steinberg heb je zo'n analyzer.
De plaatjes kun je welliswaar niet opslaan, maar volgens mij kun je er wel meerdere naast elkaar zetten en vergelijken. In WaveLab kun je ook veel samples gelijktijdig hebben openstaan. Die kun je dan ook als je dat wenst grafisch met elkaar vergelijken.

elke goede fft analyzer kan dit, juist om te vergelijken. ik weet dat inspector xl het als plugin sowieso kan, de anderen die ik ken zijn standalone apps.

om waterfall plots te maken? MLSS (melissa) ken ik daarvoor, maar misschien kunnen speakerbouwers je daar meer over vertellen.

om waterfall plots te maken? MLSS (melissa) ken ik daarvoor

Heb je iets meer informatie, want er zijn 197.000 zoekresultaten !
... maar deze wou ik toch even laten zien (stond bovenaan!)
... werk jij met zo een 3D-urinesediment-analyzer ? (stinkt dat niet ?)

attachment.php

Attachments

• naamloos.bmp
    498,9 KB · Bekeken: 102
Misschien heb je wat aan de FreqAnalist van bluecat audio (www.bluecataudio.com).
ik heb een demo op mijn laptop en die is best goed te gebruiken en heeft al redelijk wat functies.
Met de volledige versie kan je volgens mij ook de frequenties vergelijken.

bedankt! het kan inderdaad hiermee:
http://www.bluecataudio.com/Products/Product_FreqAnalystMulti/

it lets you visualize the spectral content of several audio tracks on the same screen with extreme smoothness and high resolution for both time and frequency.

Back