wanted Juno 60

Status
Please reply by conversation.

davidvunk

I'm the king of rock
wanted Juno 60

normale marktwaarde wil ik best betalen...maar niet te gek....

hoor het graag

groet David Vunk

David,

Ik heb er eentje staan in nagenoeg perfecte staat. Inclusief dcb - midi kastje. Wil hem eigenlijk niet wegdoen, maar voor 700 euro mag je hem overnemen. Anders houd ik hem zelf. Ik dacht ik laat het je even weten. Ik hoor het wel.

Gr, Huib

700 Euro voor een Juno-60?? @David: ik zou voor een Juno-6 gaan. Is even goed, alleen geen geheugen, maar wel stukken goedkoper.

700 in near mint staat incl. dcb-midi is best normaal tegenwoordig. Niet dat ik het normaal vind maar ja, dat is met de meeste prijzen...

je moet elkaar ook niet gek lopen maken vind ik. het is geen zeldzaam ding toch?

... het is geen zeldzaam ding toch?

Dat mag je wel zeggen,... er zijn er 40.000 van geproduceerd.

Ik heb ze al tegengekomen voor 900 euro ook,... maar de dag dat ze dat allemaal waard zijn, gooien die andere 39.999 eigenaars de hunne op het net te koop uit winstbejag, waardoor de prijs toch terug gaat zakken.

Vraag en aanbod op zijn best,... zou ik zo zeggen.

Hij is wel binnen korte tijd gestegen van 450 naar 600+

De Juno-60 beleeft momenteel een stevige revival; de populariteit is in korte tijd enorm gestegen en tja ..... dan is er sprake van marktwerking.
Kijk eens naar de prijzen van de toppers onder de analoge synths.
Voor een leuke minimoog betaal je zo 2,500 Euro; voor een Prophet 5 idem dito.
Het is maar net hoe graag je een bepaalde synth wilt hebben.
Of 600 Euro teveel is voor een Juno 60? Het is zo'n beetje de huidige marktwaarde geworden. Koop jij hem niet voor dat geld, dan doet iemand anders dat wel.
Als een TR-808, 909, TB-303 etc. 1000+ mogen kosten dan is 600 Euro voor een knappe Juno-60 toch best acceptabel. ;)
Leuke synth hoor de Juno-60!

Status
Please reply by conversation.
Back