Probleem export in Cubase 3sx

Twannie

Ingeburgerd
Ik probeer een project naar een .wav of mp3 te exporteren maar er gebeurt niets. Wat ik doe:
1. CTRL-A om alles te selecteren
2. Transport-locators to Selection, dus locators links/rechts staan goed
3. File->Export->Audio mixdown
4. Ik geef een bestandsnaam en format in en klik op 'save'.

Er gebeurt helemaal niks. Het project dat ik wil exporteren bestaat uit 6 midi tracks (met vst-sounds) en 1 audio track.

Doe ik iets verkeerd?

Dus gaan we ineens support leveren op gecrackte software? Het is een beetje een non-argument om te stellen dat wij onze mp3/film collectie
maar moeten verwijderen... Ik vraag toch ook geen support op mijn films/mp3s??

heb je de audiouitgang ( master of een ander) geselecteerd?

alles selecteren hoeft niet, hij pakt gewoon alles wat tussen de locaters saat en wat je hoort als je op play zou duwen
mp3 saved ie alleen als je die extente bij cubase erbij hebt geinstaleerd

ps welk filmpje wilde je support bij hebben , hopelijk wel de nettere,
vr.gr. sunny

Als iemand een koebeest vraag stelt,...
Is r altijd wel een fatsoensrakker die zich meldt!

Lekker constructief en behulpzaam.

En nu snel je mp3 en filmcollectie wissen!

Tja, bij dit soort problemen moet je toch stap voor stap nagaan waar het probleem zou kunnen zitten. Ik begon ook niet over illegale software; het is niet onmogelijk dat de dongle nét voor het exporteren de geest gegeven heeft. Ok ok ok, die kans is wel erg klein en dit verzin ik uiteraard ter plekke... In dit geval is er door mijn vraagstelling alvast wat meer informatie over de configuratie naar boven gekomen. Eerlijk is eerlijk, veel behulpzamer is jouw antwoord nou ook niet ;-)

Anyway, ik ben ook geen heilig boontje, hoor. Ik typ dit bericht via de onbeveiligde wifi-verbinding van de buren :D Maar als je echt een vent bent dan steel je je hardware imo 8)

haha, dank voor jullie reacties zover. Tja, normaal download ik noooooooooit illegaal natuurlijk maar deze kon ik helaas niet laten liggen :-)
Sunny, misschien een hele domme vraag. Maar waar selecteer ik de audio uitgang in Cubase? Bedoel je bij devices->audio? Daar staat mijn Asio geselecteerd

bij export audiofile, de venster die dan opent, links midden, zoiets

ff kijken welk stereo kanaal je gaat exporteren zoals stereo 1 of stereo 2 of stereo 3 als je de verkeerde kiest dan is het radio stilte maar heb je wel gewoon een bestand met een aantal mb!

Het project dat ik wil exporteren bestaat uit 6 midi tracks (met vst-sounds) en 1 audio track

waarom wil je miditracks exporteren? Ik neem toch aan dat je de track opgenomen hebt naar 1 audio track...

Kortom de enige die je dan ga exporteren lijkt mij je audiotrack... of wil je wat anders? Ook even kijken op welk spoor je audiotrack nu wordt afgespeeld... ff kijken met F3 in je mixer...

Ik begrijp niet dat deze discussie nog loopt en dat jullie ook helpen. OT heeft aangegeven dat hij een ILLEGALE versie gebruikt.:Z
Threads worden te pas en te onpas dicht gesmeten dus :slotje:

och ja, die discussie weer, help gewoon graag mensen.
en het is nog dinsdag

Het project dat ik wil exporteren bestaat uit 6 midi tracks (met vst-sounds) en 1 audio track

waarom wil je miditracks exporteren? Ik neem toch aan dat je de track opgenomen hebt naar 1 audio track...

Kortom de enige die je dan ga exporteren lijkt mij je audiotrack... of wil je wat anders? Ook even kijken op welk spoor je audiotrack nu wordt afgespeeld... ff kijken met F3 in je mixer...

Hij zegt echt duidelijk dat ie 6 softsynths en een audiotrack wil exporteren. Dat kan gewoon, geen probleem.

Eerlijk is eerlijk, veel behulpzamer is jouw antwoord nou ook niet ;-)

Klopt! 8o)
Maar heb wel direct een behulpzaam pb-tje gestuurd omdat ik al direct zag waar deze discussie heen ging!

Maar toch is t wel zo,.. Snap best dat t forum een anti warez policy heeft,..
Dat kan ook niet anders,.. maar,..Wie boeit t nou of een medemuzikant een crack draait of niet,..
Die wil gewoon muziek maken en zit echt niet te wachten op vragen zoals,..
Post eerst es een foto van je doos en bonnetje en dan ga ik je pas helpen.
(Jazeker,.. heb ik echt gezien die post,.. niet verzonnen!!!)

Juist in deze politiek onrustige tijden moet t volk de handen ineen slaan,.. en niet discrimineren!!!

Mgoed,..

Nu ik ook nog een woordje politiek in de pot heb weten te slippen zal ie alsnog wel op slot gaan!,.. gheheh,.

Back