n0_key is binnen...

n0_key

wazzaaa!
Hallo peoples, ik ben hier hartstikke nieuw, dus het leek me wel aardig om me even voor te stellen.

Nico werd Neukie werd Nookie werd Noci werd n0_key, dus dan is dat ook bekend.

Ik heb in het verleden zitten rommelen met mijn STFje (later mijn ST4) en na een paar jaar niks aan mijn muziek gedaan te hebben ben ik onlangs maar weer begonnen. Het bekende kriebeltje...

Mijn setupje:

PC (MSI K7D Master-L, 2x AMD MP1800+, 2x 512MB PC2700)
2x 15" Philips TFT
Cubase SL
NI Kontakt
RME Hammerfall LE (DIGI9636)
Behringer DDX3216 met ADT1616
2x Hafler TRM8.1 Active Studio Monitor
Emagic AMT8
Korg MS2000
Yamaha An1x
Korg Poly-61
Technics WSA1
Yamaha SY99
Redsound Darkstar

En vanaf dit weekend is de Poly-61 weg en krijg ik er een Kurzweil K2000R V3 bij.

Dit alles natuurlijk op dezelfde 22 vierkante meter waar ik ook probeer te wonen, slapen, tv kijken, gamen en andere relaxerende activiteiten te ontplooi :luv:

Mijn verleden bestond naast veel dwarsliggen o.a. uit het volgende lijstje:

Micro Q Lite Club Bundle
Clavia Nordlead
Roland D70
Behringer MX2004
Hoontech/ST Audio DSP24 Value + Digital Bracket
Kawai K5000s (I needs you back, baby...)
Yamaha RY30
Akai SG01v
Emu APS
Alesis Nanopiano
Atari STF/ST4
Steinberg Midex 8

Op mijn verlanglijstje staat verder nog:

Kawai K5000s
Yamaha RM50
Yamaha FS1r
SPS-1
MOTM
zelfbouw SID synths (www.ucapps.de, ik heb 28 SIDjes liggen, dus dat wordt lachen)
fatsoenlijke betaalbare woonruimte in A'dam :biertje:

Zo, nu weten jullie zo'n beetje alles, behalve mijn pincode en dat houden we dus maar even zo (voor hand liggend, maar niet dat er iets te halen valt ofzo). Als er iets met nagels en bloed gebeurt, weet dan dat jullie mij te danken hebben aan Vizion :engel:

Gegroet!

En je hebt een zwak voor een nors kijkende Nathalie?
Moet je ze kietelen. ;)

Maar die Haflers? Wat voor monitors zijn dat? Ik heb ze nog nooit in het wild gehoord. ;)

Origineel geplaatst door STicKX
welkom!