n0_key is binnen...

n0_key

wazzaaa!
Hallo peoples, ik ben hier hartstikke nieuw, dus het leek me wel aardig om me even voor te stellen.

Nico werd Neukie werd Nookie werd Noci werd n0_key, dus dan is dat ook bekend.

Ik heb in het verleden zitten rommelen met mijn STFje (later mijn ST4) en na een paar jaar niks aan mijn muziek gedaan te hebben ben ik onlangs maar weer begonnen. Het bekende kriebeltje...

Mijn setupje:

PC (MSI K7D Master-L, 2x AMD MP1800+, 2x 512MB PC2700)
2x 15" Philips TFT
Cubase SL
NI Kontakt
RME Hammerfall LE (DIGI9636)
Behringer DDX3216 met ADT1616
2x Hafler TRM8.1 Active Studio Monitor
Emagic AMT8
Korg MS2000
Yamaha An1x
Korg Poly-61
Technics WSA1
Yamaha SY99
Redsound Darkstar

En vanaf dit weekend is de Poly-61 weg en krijg ik er een Kurzweil K2000R V3 bij.

Dit alles natuurlijk op dezelfde 22 vierkante meter waar ik ook probeer te wonen, slapen, tv kijken, gamen en andere relaxerende activiteiten te ontplooi :luv:

Mijn verleden bestond naast veel dwarsliggen o.a. uit het volgende lijstje:

Micro Q Lite Club Bundle
Clavia Nordlead
Roland D70
Behringer MX2004
Hoontech/ST Audio DSP24 Value + Digital Bracket
Kawai K5000s (I needs you back, baby...)
Yamaha RY30
Akai SG01v
Emu APS
Alesis Nanopiano
Atari STF/ST4
Steinberg Midex 8

Op mijn verlanglijstje staat verder nog:

Kawai K5000s
Yamaha RM50
Yamaha FS1r
SPS-1
MOTM
zelfbouw SID synths (www.ucapps.de, ik heb 28 SIDjes liggen, dus dat wordt lachen)
fatsoenlijke betaalbare woonruimte in A'dam :biertje:

Zo, nu weten jullie zo'n beetje alles, behalve mijn pincode en dat houden we dus maar even zo (voor hand liggend, maar niet dat er iets te halen valt ofzo). Als er iets met nagels en bloed gebeurt, weet dan dat jullie mij te danken hebben aan Vizion :engel:

Gegroet!

En je hebt een zwak voor een nors kijkende Nathalie?
Moet je ze kietelen. ;)

Maar die Haflers? Wat voor monitors zijn dat? Ik heb ze nog nooit in het wild gehoord. ;)

Origineel geplaatst door STicKX
welkom!

STicKX moet het met minder ruimte doen...

=(

Ik heb 12m2........ Probeer daar maar 's je bed, bureau, studieboeken, 4 pc's, kledingkast, synths ed. en een bank in te zetten :erm:

Bedankt voor het hartelijke welkom! Toppie! :okdan:

Die Hafler zijn super. Echt top. Het is een belachelijke rib uit je lijf, maar ik heb ze direct vergeleken met de Mackie HR824 en voor mij is de keus duidelijk geweest.

TRM8.1_front.jpg

TRM8.1_back.jpg

TRM8.1_guts.jpg

Er is overigens ook een kleinere versie, de TRM6.1 die het opneemt tegen de HR624.

Ik zal van het weekend wel een plattegrondje maken, is wel lachen. En ja, miss Portman, als ze lacht is ze de mooiste vrouw van de wereld, maar als ze boos kijkt heb ik helemaal knikkende knietjes. Hier kijkt ze trouwens zo boos dat Darth Vader het nog benauwd zou krijgen...

Welkom op ons forum :)

Ben benieuwd naar je stijl (en) muziek...

greetos del sandros :doei:

Op mijn homepage, zo'n vreselijke ik krijg 10MB ruimte van mijn provider site met de bijbehorende url, vind je ergens een WIPje van mijn eerste uitprobeerseltje met mijn huidige setup.
Naast dit technoachtige minimalistische stijltje hou ik erg van industrial/techno/elektro enzo, dus die kant ga ik denk ik een beetje op. Als ik wat heb, ga ik het wel laten horen.

Welkom in ons midden ;)

gr. Mario

Nee, het zit zo, ik heb het zoldertje bij mijn ouders. Gelukkig mag ik gewoon de douche, het toilet en de keuken in, maar de rest gebeurt op zolder.

Re: n0_key is binnen...

Origineel geplaatst door n0_key
Zo, nu weten jullie zo'n beetje alles, behalve mijn pincode en dat houden we
dus maar even zo (voor hand liggend, maar niet dat er iets te halen valt ofzo).
Als er iets met nagels en bloed gebeurt, weet dan dat jullie mij te danken
hebben aan Vizion :engel:

Lekker hoor, bij de eerstvolgende slachtpartij mag ik zeker de boel opruimen 8o)

Origineel geplaatst door fuse
Maar die Haflers? Wat voor monitors zijn dat? Ik heb ze nog nooit in het wild
gehoord. ;)

.....die dingen klinken echt retestrak!!8~

btw Welkom n0_key:okdan:

Heeeej..!!

Heeeej..!!

Welkom hiero!!

Alleen wel lullig, als je 'No Key' hebt..

locked.gif
:D

Back