Anyware Instruments Tinysizer

Van Matrixsynth > http://matrixsynth.blogspot.com/2010/03/anyware-instruments-tinysizer.html, die 't weer had via http://www.sequencer.de/syns/anyware/Tinysizer.html (ere wie ere toekomt)

attachment.php

Monofoon, monotimbraal
42 knoppen, 350 patchplaatsen
3 sub-oscillators, de 3e pakt het signaal van de 25% puls van VCO 2
MIDI
CV -> resonantie is mogelijk
Pulsbreedte van de golfvorm instelbaar voor zowel VCO als LFO
2x ADSR
1x Envelope Follower
4x VCA
3x LFO
6 Audio
MIDI
Sample & Hold
White & pink noise
1x Hall DSP (Reverb, Delay) Mono -> Stereo
2x Mix, Distortion, Inverter 1x
Multimode Filter 12dB/Oct – Oberheim Style - alle modi hebben aparte outputs.

Attachments

• tiny_tiny.jpg
    tiny_tiny.jpg
    145,1 KB · Bekeken: 138
Laatst gewijzigd:
VESA mount, net zoals het er op lijkt dat IDE-aansluitingen zijn gebruikt voor patching. Creatief gevonden, maar wel priegelwerk - je rukt zo een kabel los.

Ziet eruit als een dikke bak....ben benieuwd hoe die klinkt en hoeveel hij moet opbrengen.....Anyware is wel een goed bedrijf volgens mij...zij doen ook SEM modificaties...
Ik vind dat met die routing patch shit dingen wel koel gedaan eigenlijk...en losrukken? Ze zitten geeneens in de weg...:?

Wel als er al 15 kabels lopen omdat je toevallig het geluid van een schijtende dinosaurus wil namaken.

edit: en dat voor een half uur lang, op Jupiter, als "tribute to Karlheinz Stockhausen"

Zier er leuk uit! Ben benieuwd naar de klank en de prijs...

Dat ie VESA mount is vind ik echt geniaal!

VESA mount, net zoals het er op lijkt dat IDE-aansluitingen zijn gebruikt voor patching. Creatief gevonden, maar wel priegelwerk - je rukt zo een kabel los.

vesa mount ?

lijkt wel breadboard draadje prikken ?

leuk ontwerp verders

anyware = van de semtex toch [was welt een en ander mee
hoop datdit ddor ontwikkeld is !
8~

Ziet eruit als een dikke bak....ben benieuwd hoe die klinkt en hoeveel hij moet opbrengen.....Anyware is wel een goed bedrijf volgens mij...zij doen ook SEM modificaties...
Ik vind dat met die routing patch shit dingen wel koel gedaan eigenlijk...en losrukken? Ze zitten geeneens in de weg...:?

Audio demo's staan op de pagina waarde tweede link naar verwijst. ;-)

Mooi ontwerp zeg!

Sjees man, een synth waar je een bril voor nodig hebt!

eens moetjeder toch aan hehe

ask dit soort ...producten ziet en die nuewe van mfb
koop ik geen dure vintage meer

okokkheb al ....maar er is veel leuks te koop
en klinkt behoorlijk ..
:okdan:

wats vesa nou ?

Achterop je monitor heb je 4 schroefjes. De afstanden daarvan zijn gedefinieerd door VESA, een organisatie die zich met dat soort dingen bezighoudt. Zo kun je dus een monitor van z'n oorspronkelijke standaard afschroeven en tegen de muur hangen. De volledige foto van dit ding laat zien dat er een plastic standaard onderzit die verdacht veel lijkt op iets wat je onder een TFT monitor vindt, ergo, achterin zitten hoogstwaarschijnlijk 4 schroefgaten zodat je 'm netjes voor je neus kunt zetten.

Achterop je monitor heb je 4 schroefjes. De afstanden daarvan zijn gedefinieerd door VESA, een organisatie die zich met dat soort dingen bezighoudt. Zo kun je dus een monitor van z'n oorspronkelijke standaard afschroeven en tegen de muur hangen. De volledige foto van dit ding laat zien dat er een plastic standaard onderzit die verdacht veel lijkt op iets wat je onder een TFT monitor vindt, ergo, achterin zitten hoogstwaarschijnlijk 4 schroefgaten zodat je 'm netjes voor je neus kunt zetten.

aha thnx een maat voering dus ..
ahahjij moet moderater worden zo handig !! :engel:

dat dat nog niet eerder bedacht is ..
bv een een soundcard doosje wat meestal ver weg geplaatst is / in de buurt van mn pc [verweg dus ] die blaast!!]
,... ism met een bedrijf wat die monitor stand / annex veerbare platforms maakt , [ van die naarje toe trek stands ]
[beetje zoals een burealamp trekding ]

waarom staat er "modular" op .... hoe moet ik dan zien? Hoe kan je dit expanden met meer modules dan?

Ik heb niet gekeken maar het zal wel semimodulair zijn waarbij -ie intern standaard voorgepatcht is (VCO-VCF-VCA-effecten) maar de delen in elk gewenste volgorde te zetten zijn middels patchkabels.

Was het niet zodat die anywhere synths (Semtex) nogal last hadden van overspraak?

Back