Anyware Instruments Tinysizer

Van Matrixsynth > http://matrixsynth.blogspot.com/2010/03/anyware-instruments-tinysizer.html, die 't weer had via http://www.sequencer.de/syns/anyware/Tinysizer.html (ere wie ere toekomt)

attachment.php

Monofoon, monotimbraal
42 knoppen, 350 patchplaatsen
3 sub-oscillators, de 3e pakt het signaal van de 25% puls van VCO 2
MIDI
CV -> resonantie is mogelijk
Pulsbreedte van de golfvorm instelbaar voor zowel VCO als LFO
2x ADSR
1x Envelope Follower
4x VCA
3x LFO
6 Audio
MIDI
Sample & Hold
White & pink noise
1x Hall DSP (Reverb, Delay) Mono -> Stereo
2x Mix, Distortion, Inverter 1x
Multimode Filter 12dB/Oct – Oberheim Style - alle modi hebben aparte outputs.

Attachments

• tiny_tiny.jpg
    tiny_tiny.jpg
    145,1 KB · Bekeken: 140
Laatst gewijzigd:
Ik vind dit ook wel een zeer interessant instrument.
De demo's klinken ook niet verkeerd.
Ik ben wel benieuwd naar de prijs.

Laatst gewijzigd:
mooi van uitzicht, maar weet ni of de patch manier zo geschikt is, als ook de workflow
men had beter iets breder gemaak en de patchbay meer overzichtelijk en met mini jacks of zo gewerkt (= grotere markt). looks zijn niet alles, lijkt me gewoon niet de handigste om met fun wat te patchen

En dit is geen vroege 1-april grap?

Ik weet niet of dit systeem nou zo lekker handig werkt hoor, in de praktijk.... nou ja, ik zal wel weer achterdochtig zijn :D

vet als het IDE-aansluitingen zijn kan je een handel beginnen in patch-kabels :D

edit: hoe langer ik naar dat frontpanel kijk hoe briljanter ik het ontwerp van deze synth vind.

is ie echt?
ziet er erg goed uit.
klank is niet echt vet, wel veel modulatiemogelijkheden, electrisch.
apart

we worden weer gek

kbegin ook iets vaags te vermoede..
dat patchen sl;uit je wel t een en ander uit
:smeris:hmmm

ik heb enkele jaren connectors als patch gebruikt, en geloof mij, het is kut.
dat je een leesbril en vergrootglas nodig hebt, dat is nog overkomelijk.
maar de veelgebuikte contacten lubberen na verloop van tijd uit, en werken dan niet meer.
bij intensief gebruik een jaar of twee
:mega:

Zou het niet mogelijk zijn om een paar parallele kabels in de modslots te pluggen en die naar een patch-paneel te leiden met mini-jack formaat connectors (of groter)?

ziet er tof uit, ook die aux'en vind ik goed gevonden.
wat ik wel nog ni direkt begrijp is hoe je de modulatie amplitude kunt instellen, ik zie er precies geen attenuators opzitten ? Of moeten we weerstandjes/potmeters in de draden steken ?

Geen grap. Ik heb twee apparaten van Thomas Welsch en hij vertelde me al dat hij hiermee bezig was. Alleen de naamgeving en plaatsgeving zijn niet consequent en de leesbaarheid laat soms te wensen over door de aparte plaatsing. Kwalitatief is het allemaal goed spul (op het vca-lek in de Semtex na).
Zo duur is het echt niet.
Je moet alleen heel veel geduld hebben voordat je wat geleverd krijgt. En rekening houden met een af en toe wat moeizame communicatie.

wat een kut patch priegel zooi.

+1 :)

Euro en mini jack hebben een grote opmars gemaakt...
Waarom sluiten ze zich daar nou niet bij aan en moeten ze zonodig een afwijkend format gebruiken? =(

Imo zijn er te weinig fabrikanten die de keus aan de klant laten (jack/mini jack, 3- of 5he).....
Ik denk dat het uiteindelijk een klein verschil, enkele tientjes, zal maken in de uiteindelijke verkoopprijs van het product

Al met al zou ik met de Tinysynth willen prutsen om een goed oordeel erover te vellen :)

een mooie kleine bakkie !!:P

1600 is nog betaalbaar , als dit de juiste prijs is

net de demo's geluisterd, klinkt echt goed. net een beetje vies. lijkt me een gave machine. maar die patchpunten lijken me echt niet handig.
wel veel te duur IMO

Laatst gewijzigd:
Back