Rhodes MK I (1968) met 2 x Janus

Pepertje

Ouwe rot
Fraai authentieke set http://link.marktplaats.nl/330851252

lGJUcd6A8oHsMcOpr65egg==.jpg

Ik trek de authenticiteit toch redelijk in twijfel als je kijkt naar het aangegeven bouwjaar en dan naar het naamplaatje op de piano! In 1968 spraken ze nog over Fender Rhodes'n en dit is duidelijk een Rhodes, dus een van na 1974/1975 ergens...de Janus speakers kwamen pas in 1977 uit!

Wel een leuke setup daar niet van, maar om deze nou authentiek te noemen:D

Ik trek de authenticiteit toch redelijk in twijfel als je kijkt naar het aangegeven bouwjaar en dan naar het naamplaatje op de piano! In 1968 spraken ze nog over Fender Rhodes'n en dit is duidelijk een Rhodes, dus een van na 1974/1975 ergens...de Janus speakers kwamen pas in 1977 uit!

Wel een leuke setup daar niet van, maar om deze nou authentiek te noemen:D

:okdan: Merci! Wist ik niet.

Fender Rhodesen klinkt zo als een werkwoord! Meervoud...anders had er "EEN Fender Rhodes" gestaan:P

Rhodes'n,. klinkt nog steeds als een werkwoord moar noe uut t zuud'n des laands!

Rhodeses? Rhodi? Rhodes'?,. nee volgens mij is het toch echt Rhodesen! :geslaagd:

Ik ben lekker aan het Rhodesen????? Naaahhhh :P

Ik Rhodes, zij Rhodsen, wij Rhodsen, hij Rhodes?

De gerhodesde pianopartij...

I've Rhodesed the song for you...

I don't know...maare heeft iemand hier deze set nou gekocht of niet? Gaat niet echt hard met die biedingen. Mocht iemand het wel doen en een Janus kwijt willen...

....... Gaat niet echt hard met die biedingen. Mocht iemand het wel doen en een Janus kwijt willen.......

Kan me niet voorstellen dat iemand vrijwillig een van zijn janussen zou willen afstaan.

Of je nou een Rhodes klokkenspel hebt of een meer alledaags setje, met een enkele janus ben je snel uitgespeeld.

Kan me niet voorstellen dat iemand vrijwillig een van zijn janussen zou willen afstaan.

Of je nou een Rhodes klokkenspel hebt of een meer alledaags setje, met een enkele janus ben je snel uitgespeeld.

Vrijwillig afstaan is natuurlijk niet aan de orde (meer eentje weg don voor weinig. Ik heb er eentje al) hahaha ene waarom ben je snel uitgspeeld met 1 janus?! Zo'n kastje is gewoon full stereo hoor! Zet een suitcase preamp op je Rhodes en je kunt gewoon gebruik maken van je stereo vibrato no prob.

Back