B brad11 Nieuwkomer Lid sinds 16 januari 2007 Berichten 13 1 april 2010 #1 Beste forum leden, Een aantal potmeters van mijn nordrack zijn ziek, heeft iemand een idee waar ik goede vervangers kan kopen?
Beste forum leden, Een aantal potmeters van mijn nordrack zijn ziek, heeft iemand een idee waar ik goede vervangers kan kopen?
W Wout Blommers - Lid sinds 11 juli 2001 Berichten 5.439 1 april 2010 #2 brad11 schreef: Beste forum leden, Een aantal potmeters van mijn nordrack zijn ziek, heeft iemand een idee waar ik goede vervangers kan kopen? Zie meer... Overal Het zijn normale potmeters, 10K, geloof ik zonder te kijken. Alleen moet je wel het asje goed schuin vijlen, anders past de knop niet meer... Wout
brad11 schreef: Beste forum leden, Een aantal potmeters van mijn nordrack zijn ziek, heeft iemand een idee waar ik goede vervangers kan kopen? Zie meer... Overal Het zijn normale potmeters, 10K, geloof ik zonder te kijken. Alleen moet je wel het asje goed schuin vijlen, anders past de knop niet meer... Wout
B brad11 Nieuwkomer Lid sinds 16 januari 2007 Berichten 13 1 april 2010 #3 Dat weet ik, ik hoopte alleen dat dat vijlen me dit keer bespaard zou blijven :|