Nieuwe potmeter input level Roland SDE 330

Achelousje

ober(heim) sturm strummer
Hopelijk kan iemand mij hier helpen. Ik heb een Roland SDE waarvan de input potmeter niet meer goed functioneerd. Dit project ligt al even te wachten omdat ik er niet goed uitkom.

De potmeter is dual concentric maar ik kan geen vervanger vinden, Roland partnr.: 13289242, RK0972210 10kB ×2, maar kan geen juiste vervanger vinden omdat het dual concentric is??

Of kijk ik verkeerd?
Graag feedback... in return eeuwige roem... :D

HI, Dank dat zou hem kunnen zijn. Bergeep dat het orgineel speciaal voor Roland is gemaakt en dat andere versie's net niet ok zijn.
Denk straks even de specificaties goed doorlopen en een schuifmaat erbij. Gebruikte AI er ook bij om te zoeken... maar dat gaf uiteindelijk aan.. zoek sloop units... je gaat niks vinden.. :stupid . Kwam ook nog iets op Ali tegen net... Dat leek wel maar zag er niet uit.

Nog tips om hem goedkoop te bestellen? Zie Mouser en Digikey zijn behoorlijk aan de prijs met verzendkosten.

Ik heb geen idee hoe het met bestellen zit. Kwam hem met wat creatief zoekwerk tegen. Heb je Roland al een bericht gestuurd? Dat kan ook nog wel eens iets opleveren... Of een erkend Roland dealer

Back