abumation
Stamgast
Beste SF moderators en leden
Ik kwam net per toeval m'n eerste post van eind juni 2007 tegen en kreeg een aantal niet-onaangename herinneringen van die tijd (dat zal ook wel iets met de alcoholische versnaperingen van zojuist te maken hebben).
Ik was toen net (terug) op zoek naar materiaal en was volledig uit de hele 'scene' verdwenen. Had geen idee wat er in al die jaren dat ik 'out' was, was gebeurd.
Dankzij dit forum heb ik op zo'n 3 jaar tijd:
- enorm veel bijgeleerd (echt veel)
- best wat geld uitgegeven aan instrumenten (via marktplaats van dit forum, maar ook daarbuiten)
- een aantal dingen verkocht (via dit forum, maar ook daarbuiten)
- interessante discussies gevolgd
- minder interessante discussies gevolgd
- een gevoel voor humor onder heel wat leden ontdekt (keep it up)
- heel wat sarcasme ontdekt onder de leden (keep it down)
- enorm veel uren gespendeerd op dit forum
Ik vond dat dit toch wel eens mocht gezegd worden.
Al bij al vind ik dit zeker een van de meest interessante sites die ik gevonden heb de laatste jaren.
Doe zo voort.
Ik kwam net per toeval m'n eerste post van eind juni 2007 tegen en kreeg een aantal niet-onaangename herinneringen van die tijd (dat zal ook wel iets met de alcoholische versnaperingen van zojuist te maken hebben).
Ik was toen net (terug) op zoek naar materiaal en was volledig uit de hele 'scene' verdwenen. Had geen idee wat er in al die jaren dat ik 'out' was, was gebeurd.
Dankzij dit forum heb ik op zo'n 3 jaar tijd:
- enorm veel bijgeleerd (echt veel)
- best wat geld uitgegeven aan instrumenten (via marktplaats van dit forum, maar ook daarbuiten)
- een aantal dingen verkocht (via dit forum, maar ook daarbuiten)
- interessante discussies gevolgd
- minder interessante discussies gevolgd
- een gevoel voor humor onder heel wat leden ontdekt (keep it up)
- heel wat sarcasme ontdekt onder de leden (keep it down)
- enorm veel uren gespendeerd op dit forum
Ik vond dat dit toch wel eens mocht gezegd worden.
Al bij al vind ik dit zeker een van de meest interessante sites die ik gevonden heb de laatste jaren.
Doe zo voort.

of