SF is OK

abumation

Stamgast
Beste SF moderators en leden

Ik kwam net per toeval m'n eerste post van eind juni 2007 tegen en kreeg een aantal niet-onaangename herinneringen van die tijd (dat zal ook wel iets met de alcoholische versnaperingen van zojuist te maken hebben).

Ik was toen net (terug) op zoek naar materiaal en was volledig uit de hele 'scene' verdwenen. Had geen idee wat er in al die jaren dat ik 'out' was, was gebeurd.

Dankzij dit forum heb ik op zo'n 3 jaar tijd:
- enorm veel bijgeleerd (echt veel)
- best wat geld uitgegeven aan instrumenten (via marktplaats van dit forum, maar ook daarbuiten)
- een aantal dingen verkocht (via dit forum, maar ook daarbuiten)
- interessante discussies gevolgd
- minder interessante discussies gevolgd
- een gevoel voor humor onder heel wat leden ontdekt (keep it up)
- heel wat sarcasme ontdekt onder de leden (keep it down)
- enorm veel uren gespendeerd op dit forum

Ik vond dat dit toch wel eens mocht gezegd worden.
Al bij al vind ik dit zeker een van de meest interessante sites die ik gevonden heb de laatste jaren.

Doe zo voort.

Dankzij dit forum heb ik,.
geen vrouw meer,.
geen geld meer,..
geen leven meer,..
geen baan meer,..
geen tijd meer,..
geen energie meer,..
geen hersens meer,..

en ik maak ook geen muziek meer,.

Al bij al vind ik dit zeker een van de meest irritante sites die ik gevonden heb de laatste jaren.

Wie me wil helpen,.. Bauman stichting weet ten alle tijde waar m'n woondoos staat! 8o)

Dank zij dit forum
Met al z'n fijne schorem
Krijg ik veel te weinig slaap
Heb ik rimpels in m'n porum

:halleluja

Dankzij synthforum begin ik in te zien dat ik wel degelijk een nootje muziek kan spelen!..
EN, Ik word hier gerespecteerd voor wie ik ben!..
EN ik leer nog eens wat dingen over synthesizers, dat is helemaal mooi mee genomen!

Veel geleerd
Veel gelachen
Aantal dingen gekocht
Aantal dingen verkocht
Veel tijd aan besteed/verspild

A ja.. goed bezig, guys!

Dankzij dit forum heb ik,.
geen vrouw meer,.
geen geld meer,..
geen leven meer,..
geen baan meer,..
geen tijd meer,..
geen energie meer,..
geen hersens meer,..

en ik maak ook geen muziek meer,.

Al bij al vind ik dit zeker een van de meest irritante sites die ik gevonden heb de laatste jaren.

Wie me wil helpen,.. Bauman stichting weet ten alle tijde waar m'n woondoos staat! 8o)

In elk grapje zit een kern van waarheid. :D

Het zijn de Moderators die het forum neerzetten..zij verdienen de pluim.

Nou ok...de leden ook dan...

t forum is ok ole oleeee
die leden alleen.. en die mods!
en al die draden.. en posts
maar verder..

In elk grapje zit een kern van waarheid. :D

Ieder geintje heeft zn seintje zeggen ze dan. :D

3d6o9.gif

ik heb een MOD gevraagd een oude thread van mij weg te halen en ja hoor :
ook dit verzoek wordt totaal genegeerd :okdan:

ja dat is wel een complimentje waard

ik heb een MOD gevraagd een oude thread van mij weg te halen en ja hoor :
ook dit verzoek wordt totaal genegeerd :okdan:

ja dat is wel een complimentje waard

Welk bericht? En wanneer heb je dit gevraagd?
En Bass, waarom zoek je bij het minst of geringste als iets je niet aanstaan het forum op als uitlaatklep?
De gemiddelde Moderator krijgt echt wel meer berichtjes dan alleen die van jou dus er kan er wel eens één doorheen glippen. Het zijn nog steeds gewoon mensen met een baan en een leven.
Misschien is de bewuste mod wel op vakantie, of speelt er even een situatie waardoor hij/zij minder beschikbaar.

Als je geen reactie krijgt ga dan niet kinderachtig lopen doen en probeer het nog eens, desnoods via e-mail of een andere mod.
Er worden per definitie niet zomaar hele threads weggegooid, daar moet dan wel een bijzonder goede reden voor zijn........

Verder natuurlijk dank voor de aardige woorden allen, we weten dat er nog vanalles verbeterd kan worden en er zitten nog wel degelijk verbeteringen in de pijpleiding. Alleen moeten dit soort zaken goed getest worden omdat we niet willen dat de leden, zoals bij veel software fabrikanten, beta testers worden.
Meldingen in dit feedback subforum worden overigens wel degelijk bekeken en besproken. Er komt niet altijd een publiekelijke reactie op omdat we geen toezeggingen willen doen die we vervolgens niet kunnen waar maken.

Laatst gewijzigd:
Er kan nogal wat verbeterd worden aan dit forum hoor. Ik wil deze discussie niet omgooien, maar die pluim houd ik nog even in mijn broekzak.

Dit zou prima feedback zijn als je ook zou beargumenteren wat er dan beter kon. Daar is dit subforum immers voor.

Wellicht is dit overigens niet het topic om dit te doen maar je bent vrij om zelf een topic te starten.

Back