pc vst op mac gebruiken?

Furious5

ENOUGH ALREADY!
Een tijd terug heb ik de Sonitex http://www.otiumfx.com/sonitex.php plug-in aangeschaft en gebruikte die op mn PC.

Nu wi ik deze VST graag op mn Mac gebruiken.. kan dit?

Hoe werkt dit? Moet ik dan mn PC files converten?

evt oplossing:
Een omslachtige manier is om Windows op mn mac te installeren, daarna Ableton voor PC erop knallen en de plugin installeren.. Beetje erg veel gedoe om dat ding te draaien..

er is niet echt een handige manier om het te doen werken, behalve dan met bootcamp of virtualisatie.; maar dan moet je dus nog windows op je mac installeren.

ik zou naar een alternatief kijken onder de vorm van een Audio Unit, dat integreert dan ook veel beter in je huidige setup

boot camp ;)

Het is niet te doen ik heb echt van alles geprobeerd ook de VFX en Windows op de MAC met VMware niks hielp en het leverde alleen maar problemen op.

Ik zeg de programmeur die hier een passend antwoord op weet te maken kan flink binnen lopen want er zijn genoeg MAC gebruikers die graag bepaalde VST's willen gebruiken wat nu niet mogelijk is. Wellicht dat VFX in de toekomst met een antwoord komt voorlopig is het waardeloos en alleen interessant op PC.

Ik heb er nu een punt achter gezet en koop alleen nog maar software pakketten die bepaalde VST's in meer of mindere mate kan vervangen op de MAC.

Back