[Hardcore] New Track! (Restrained)

lekker trekkie; lekker ouderwets beuken, leuke lead, lekkere vocals, goed bezig ! :)

:okdan:

zeker wel een lekker trek!
beukt indd aardig door zoals joostum al zeg

opbouw is netjes ,lead is mooi,drum doet et goed in de mix:D

hehe tegenwoordig is het veel mainstream gericht en aangezien ik dat zelf ook erg vet vind ben ik ook die kant op gegaan, met mijn eigen manier van opbouwen, sounds maken enz. is die niet 13 in een dozijn, maar begrijp je standpunt goed hoor!
Dat dient men te respecteren ;)

Tsja.. Hij ramt wel lekker.. maar ik vind het echt niets anders dan de vele andere tracks die er in dit genre zijn..

Maar ja blijft ook lastig hierin vernieuwend te zijn natuurlijk.. Hij zit verder wel goed in elkaar, daar is niets mis mee!

Kon niet door me laptop speakers horen of de kick lekker zat maar volgens mij zit dat wel goed.
Ik vind het begin van wat ik hoor wel vet klinken...nice gedaan, hier wil ik meer van horen :D

Enige kleine minpunt voor mij is de break...altans niet mijn ding.
De melodie komt er te snel in en vind de vocalen daarbij niet echt zo top "I know you my whole damn life".
Klinkt een beetje als 1 van de breaks van "dj juanma - fallen angel"...geschreeuw gevolgt door melodie.
Smeer de break wat meer uit, bouw het lekker op tot een climax...vocalen wat meer uit elkaar enz :okdan:
Verder klinkt het al erg netjes ga zo door :biertje:

hehe thx thx!
hmm die track ken ik niet, kzal em ff checken..
maar tis een ingekorte versie hé, je mist natuurlijk ook een stuk intro ;)
Daarom vind je de melodie er te snel inkomen denk ik..

Klinkt lekker hoor :) Uitbrengen die hap!

Back