evt. locatie aanbod

Eis-T

Ouwe rot
Ik zat eens te denken: als lid van een studentenvereniging in Wageningen heb ik een prachtige sociëteit beschikbaar met een zaaltje waar zo'n 250 man in kan. Ook begint het laatste tijd een beetje in een sleur te raken op het gebied van feestjes, het activiteitenpatroon ziet er iedere week weer ongeveer hetzelfde uit. Ook hebben we een complete PA set die veel te weinig gebruikt wordt.
Kortom, woon je in de buurt en lijkt het je leuk om een keertje een optreden te doen? stuur maar een PM. Ik ben niet op zoek naar professionele acts die voor 1200 euro een zaal kunnen platspelen maar naar dat zogeheten "nieuw talent". Ik weet niet hoeveel budget we hebben voor dit soort zaken aangezien ik geen bestuurder o.i.d. ben van de vereniging maar ik schat in dat het in het meest waarschijnlijke scenario neerkomt op de benzinekosten + gratis drank + een (als je het een beetje goed doet) leuke podiumervaring voor jezelf.

Laatst gewijzigd:
niemand?

hartstikke leuk: beetje podium-ervaring opdoen, gratis biertjes drinken en als je het slim aanpakt zorg je dat je voor 5 euro per stuk je CD'tje gekocht kan worden ;)

Hmm, klinkt wel geinig, heb je meer info?

Welke dagen (lees avonden) open, hoe lang, gewenste stylen muziek, etc.

Zal 't es overleggen hier.

het is een studentenvereniging en we zijn in principe maandag t/m donderdag open voor de leden (ongeveer 350 stuks) en eens in de zoveel tijd hebben we een open feest waarbij iedere student die in Wageningen studeert welkom is.
ik ben niet de persoon die gaat over het programma, daar gaat de Aciviteitencommissie over in overleg met het bestuur.
Wat je ons wil laten horen is vooral aan jou, we hebben eigenlijk nooit andere live muziek gehad dan pop cover-bandjes dus alles is in principe al nieuw/experimenteel voor ons. waarschijnlijk willen er wel veel mensen dansen dus ambient, lounge achtige muziek slaat waarschijnlijk niet zo aan.
Ik zal ook eens overleggen hier ;) dit aanbod was tot nu toe een solo-actie van mijn kant maar ik denk met best wat zekerheid te kunnen stellen dat er vanuit de vereniging veel interesse is.

Laatst gewijzigd:
Okee dan :D

Maarre... neem aan dat ik geen student in Wageningen moet zijn, mocht er een optreden komen?

uiteraard niet :) zeker vergeleken met de andere verenigingen in Wageningen zijn we een heel open vereniging waar in principe iedereen welkom is.

heb je toevallig een linkje naar je werk? er is al een discussie losgebarsten op het verenigingsforum en ze zijn nu toch wel benieuwd :)

:erm: J'wel.. is wat oud live werk en niet al te beste geluidskwaliteit..

..maar ach gaat ff om 't idee, he? :D

Back